Je weet niet van de andere dag toch Aranel? Ik heb de lijst niet gecheckt. Ik weet dat er 3 mensen door zijn die ik ken uit mijn omgeving, maar het zijn er misschien wel meer.
Ik niet hoor ik zou niet weten wie er nog meer mee doen van de andere groep
barlie
Geplaatst: 07-12-14 15:06
Ik ben ook van de partij. Zin in Is komend jaar voor het eerst theorie via een online sessie? Klassikaal wel leuker gevonden. Maar ja zo kan je ook beter je tijd indelen.
Ik zou het boek nu al bestellen. Je hebt 1 boek nodig en je dressuurboekje. Tenminste zo was het vorig jaar. De reglementen kun je gewoon downloaden van de site (dressuur en algemeen) Het is zo tijd voor het examen!!!
Het examen is reglementskennis, maar er worden ook situaties omschreven, waarop je een reactie moet geven, verder moet je onderdelen zoals de gangen kunnen omschrijven, moet je kunnen zeggen wat er fout kan gaan in bijvoorbeeld de zit of wat er belangrijk is en waar je naar kijkt bij bijvoorbeeld een middendraf. Verder is het Skala natuurlijk ook weer erg belangrijk en dan met name de eerste 3 onderdelen daarvan.
Zowel het boek, de reglementen als onderdelen van de proeven, zoals ze uitgelegd staan in het dressuurboekje, moet je van binnen en buiten kennen.
Ik heb gemaild idd, zie wel wat ze zeggen Ik ga het na het weekend eens bestellen
Aranel
Geplaatst: 02-01-15 13:56
Jullie ook weer een mail gekregen? Ik ben ingedeeld in Vinkega, toch bijna een uur rijden.. en het begint om half 8 terwijk ik tot half 7 moet werken. Ik ga er nog ff over denken..
CoriienRN
Geplaatst: 02-01-15 14:34
Jeps ben alleen niet zo blij.... moet ruim 60 km rijden voor cursus die in Wormerveer gegeven word... ik ga echt ommogelijk mensen vinden die mee willen naar cursus....
Is er niet iets dichter bij in de buurt voor je?
Vriendinnetje die heeft in Sliedrecht cursus dat is voor mij nog iets verder dus dat word hem ook niet. dan maar wat regelen voor die 8 x
Dat is dan vreemd superlise! Misschien kan er onder de andere deelnemers wel wat geregeld worden voor combinaties. Maar 90 km enkele reis is nogal wat!
Ik had met de laatste cursus ook een afstand van bijna 90 km enkele reis. Erg lastig wat het meenemen van combinaties betreft en ik moest op dinsdag altijd 2 uur vrij nemen van het werk om er op tijd te zijn.
Aranel
Geplaatst: 02-01-15 17:30
Ik ga ook echt niemand vinden om mee te nemen vrees ik.
Zag wel dat er nog iemand uit Dronten is, mocht diegene in dit topic zitten dan wil ik wel carpoolen
Ik zal zo eens in de webshop op zoek naar het cursusmateriaal, ben ik weer rijkelijk laat mee as usual
superlise
Geplaatst: 02-01-15 17:36
Ja ik vind het wel apart want ik lees hierboven dat er een Sliedrecht ook een cursus gegeven wordt en dat is 55 km voor mij, scheelt wel 30 km. Ik denk dat ik toch maar even een mailtje erover stuur, vraag me ook af of er niet nog cursuslocaties zijn die meer richting Gelderland ofzo liggen.