Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:En dat vind ik persoonlijk een teken van desinteresse Tien, dus ik zou zeggen zorg dat je netjes voor de dag komt!

... Heb eens echt compleet zitten vernikkelen op een bepaalde locatie (kopje thee was binnen een half proefje steenkoud)... en toen ik daar dus weer gevraagd werd voor hartje winter heb ik echt gewoon een dikke spijkerbroek met fleecevest en alles aangetrokken..
. Vorige keer kwam er echt wel een reëel beeld uit, ben benieuwd hoe dat deze keer is. Ga er woensdag denk ik even voor zitten.
... maar heb wel even gekeken of ik dingen samen kon voegen zodat er ruimte was voor meer
Heb steeds meteen doorgeklikt, maar helaas speelde die irritante muziek wel door..
de tovenaar heeft me gelukkig niet aan het twijfelen gebracht. Muziekjes waren niet helemaal mijn smaak, heb maar gekozen voor Vivaldi
ja ik kon wel kiezen uit iets van 20 muziekjes.
, ik ga wel met een spijkerbroek met een nette blouse erop. Daarbij komt, waarom zou ik mij beter voordoen dan dat ik ben! Ik draag nooit een zwarte pantalon, dus waarom nu wel. Als dat de kledingvoorschriften zijn, dan moeten ze dat op de brief vermelden en anders straks bij de cursus duidelijk maken, dan wil ik er best 1 aanschaffen
als ik zover zou komen uiteraard