Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mies7 schreef:Ik heb gisteren gejureerd bij Swaen op de manege, die de F13 t/m F20 cursus gaf enkele weken geleden in Nijkerkerveen. Omdat wij nog geen uitslag van het examen hebben, heb ik even gevist of ze wist of ik geslaagd ben. Ze kon het niet met zekerheid zeggen, maar ze dacht dat ik geslaagd benZe wist in ieder geval wel dat niet iedereen geslaagd is... Waarschijnlijk duurt het niet lang voordat we de officiele uitslag binnen hebben.
En dan zijn er ook een stel die van wintersport terug komen, of nog naar oma moeten en een verzoekje mbt het dagdeel gedaan hebben. Tot nu toe heb ik altijd iedereen gelukkig kunnen maken, maar of dat dit keer weer lukt... Duimen jullie mee? Ilja000 schreef:Zucht... als secretariaat wel eens geprobeerd een startlijst te maken waarbij 3 pony's meer dan populair zijn en we als regel hebben dat een pony maximaal 5 proefjes mag lopen? Arghhh! Als me dit lukt, dan trakteer ik mezelf op gebak!
PS nog een paar puzzelstukjes erbij: het is zondag carnaval hier in Zwaag, dus geen lage proefjes tijdens de optocht zeg maarEn dan zijn er ook een stel die van wintersport terug komen, of nog naar oma moeten en een verzoekje mbt het dagdeel gedaan hebben. Tot nu toe heb ik altijd iedereen gelukkig kunnen maken, maar of dat dit keer weer lukt... Duimen jullie mee?
We hebben oneven en even gesplitst, zodat er in totaal meer mensen mee kunnen doen. Dus ook nog eens checken of iedereen wel voor de goede dag staat ingeschreven. Gelukkig hebben we een leuk team van vrijwilligers, vaste hulp op secretariaat die ook de diploma's doet en een vaste ringmeester die jury's belt. Dat scheelt al veel tijd en werk. Ilja000 schreef:Ik mag volgende week ook weerWe hebben oneven en even gesplitst, zodat er in totaal meer mensen mee kunnen doen. Dus ook nog eens checken of iedereen wel voor de goede dag staat ingeschreven. Gelukkig hebben we een leuk team van vrijwilligers, vaste hulp op secretariaat die ook de diploma's doet en een vaste ringmeester die jury's belt. Dat scheelt al veel tijd en werk.
daniella74 schreef:Ik vind het altijd weer al knap hoe de lessen ingedeeld worden, laat staan een wedstrijd.
Dat is mijn punt ook een beetje in wel of niet meer geld vragen (tenzij het echt gierend uit de klauwen loopt), een secretariaat wordt al redelijk belast voor en tijdens de wedstrijd en moet ik dan ook nog beginnen over dat halve uurtje of uurtje. Ik zie het bloemetje/wijntje/chocolaatje etc. dat ik meestal krijg dan maar als extraatje voor het langere zitten.
liberty schreef:maar zoals ik al zei geef ik een jury over het algemeen maar 35 starts, dus vind ik dat dat een dagdeel is. En als een jury meer wil dan geef ik dat gewoon.

gijs schreef:9 in een uur is nog best lastig hoor
en die regels van de fnrs zijn ook niet zozo
40 in een dagdeel van 4 uur
wat nou als ik er 40 in 5 uur doe, omdat dit zo gepland is of uitloopt
wat rekenen/betalen jullie dan?