goldwing schreef:een tijdje geleden moest ik 2 proeven rijden bij 2 verschillende jury's M1
In de eerste proef was de bodem wat oneffen en daar houd mijn paard niet van was dus in de contra galop steeds aan het wisselen stond er als commentaar paar perfecte galop wissels getoond jammer dat series nog niet gevraagd worden in het M1
Bij de tweede jury had hij nog meer de kolder in zijn kop en besloot op X midden in de middendraf dat die vlieg van zijn hoofd moest en klapte dus ook met zijn voorbeen rond zijn oren komt weer op de grond terecht weet niet meer welk been hij voor moest zetten dus gaat op zijn bek, in de middengalop vond hij dat hij dat zo goed deed en dat de heg nog km ver weg was dus dat hij niet terug hoefde te komen bij de letter, dacht dan trek ik hem de bocht maar door en dan een volte 10 meter dan moet hij wel terug komen, had meneer ook geen zin in dus ging rechtdoor komt de hekjes tegen en blijkt geen springpaard te zijn want gooide de rem er op en hing met zijn onderbenen op het hekje
Staat er onder aan mijn protocol Paard soms wat ondeugend hihi
Toen de jury klaar was kwam hij het terras op en vroeg of ik wel op tijd was want waarom had ik anders mijn paard niet los gereden hij was nog zo fris ( paard stond inmiddels op de trailer met zijn hoofd in de voerbak te slapen zo kapot was hij van al zijn dwarsigheid ) moest de jury gruwelijk om lachen ja zei hij in de eerste ring lag ik ook al dubbel toen ik de stunds zag die hij allemaal uithaalde daarom dacht ik dat je te laat hier was maar blijkt dus gewoon een bult karakter in dat beest te zitten
Lach niet snel hardop achter de laptop, maar nu dus wel! Geweldig! Had t graag willen zien! Als t net zo was als jij t omschrijft dan moet t er echt grappig uit hebben gezien