Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:het gaat er niet om dat je als jury een reactie plaatst, ik heb er zelf ook één gepost. Het gaat mij om de "kinderachtige" reacties van een aantal juryleden. Als Official heb je een voorbeeldfunctie die je vannuit de KNHS voordraagt. Ongeacht of er dan al dan niet reacties worden geplaatst door een puber hoor je daar op een volwassen manier op te reageren, kun je dat niet...reageer dan niet, maar blijf als jury wel volwassen reageren.

daar heb je ook een cursus, maar die is ook 3 keer niks.
irisssssje schreef:wat houd een voorbeeldfunctie in?
Maanling schreef:nou![]()
Ze heet Roos in d'r paspoort en daar kan ik ook niets aan doen en nu is het gewoon Josie en eigenlijk Jo.
En Jo is een heeeuuuule leuke stoere naam.
heus.
toch?
krak schreef:femiaans, ik heb het niet over de KNHS, maar over de Belgische lrvdaar heb je ook een cursus, maar die is ook 3 keer niks.
en nee, ik heb nog nooit of te nimmer gehoord over juryleden die een voorbeeldfunctie zouden hebben.
het is niet omdat je goed kan paardrijden, dat je daarom ook goed met mensen bent...
ik vind het eigenlijk pure onzin om zoiets te gaan verkondigen. dan zouden ale juryleden in alle sporten een voorbeeldfunctie hebben... man man man de wereld zou er mooi uitzien moest dat echt zo zijn...
Stravero schreef:krak schreef:respect moet nog altijd van beide kanten komen![]()
maar goed, terug ontopic![]()
iedereen heeft zijn persoonlijke voorkeuren, maar een jury die echt elke keer een bepaald ras minder punten geeft, zal hiervoor serieus op de vingers getikt worden.
conclusie: klopt dus niet en gewoon een beetje aandacht zoeken van een dramaqueentje.
Ja hoorWaarom start jij dan niet met een haflinger

CharleyT schreef:Nou, ik persoonlijk start niet op een Haflinger omdat die bedoeld zijn om voor een KAR te lopen(lees eens wat over de voorgeschiedenis). En als ik wil tennissen doe ik dat niet met een badminton of squashracket. het zou wel gaan, maar toch net niet zoals het bedoeld is. Maar de boodschap zal wel aan je voorbijgaan.
Dus dan moet je ook niet met een tinker springen of met een arabier buitenrijden? Want ja: die horen op wedstrijden. Citaat:Nou, ik persoonlijk start niet op een Haflinger omdat die bedoeld zijn om voor een KAR te lopen(lees eens wat over de voorgeschiedenis). En als ik wil tennissen doe ik dat niet met een badminton of squashracket. het zou wel gaan, maar toch net niet zoals het bedoeld is. Maar de boodschap zal wel aan je voorbijgaan.
) en dan moet ik het gewoon even opnemen voor een mij onbekende collega die hier afgemaakt wordt. En puber of niet, als je zo bijdehand bent om op deze manier op Bokt.nl te acteren, dan kun je ook gelijkwaardige reacties terug verwachten.

zo dat is ook weer gebeurd voordat er daar weer een ganse heisa om komt
CharleyT schreef:Nou, ik persoonlijk start niet op een Haflinger omdat die bedoeld zijn om voor een KAR te lopen(lees eens wat over de voorgeschiedenis). En als ik wil tennissen doe ik dat niet met een badminton of squashracket. het zou wel gaan, maar toch net niet zoals het bedoeld is. Maar de boodschap zal wel aan je voorbijgaan.