ORUN cursussen 2008-2009

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke1990

Re: ORUN cursussen 2008-2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:47

ORUN + Werk (2 banen) + HAVO eindexamen + Autorijlessen + Paard + Vriend + Verhuizing bezig + Nieuwe verzorgers zoeken.
Wie overtreft mij. Haha!

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:49

eeehhhh ik druf niet meer Nienke.

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:55

@ nienke, is heb ook 2 banen ja haha maa rvoorderest heb ik dat allemaal niet Tong uitsteken autorijlessen allang achter de rug.. zo met school ook.. en derest ook niet van toepassing dus ik denk dat je wint Tong uitsteken

newtonstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:58

heey Haha!

ik ga de basis orun cursus doen (omdat ik geen geschikt paard heb om orun 2e fase mee te doen)
ik heb het nodig om bij mij op het werk les te geven en vind het zelf wel leuk en leerzaam.

ik ga hem doen in naaldwijk bij trainingstal de hoeve .

heb van de week al allemaal papieren binnen gehad met wie ik in de groep zit en wat ze allemaal van ons verwachten.

gr lesley uit den haag Knipoog

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:02

wie van hier zitten er nou allemaal in Benningbroek?? Ik weet alleen Vvalar van hier en ik haha ff je boktnaam en je gewone naam Tong uitsteken kan ik je ff opzoeken op de lijst

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:14

ik heb ook de post binnen vandaag dus bels loopt niet zo achter!!
ik ga dat zo even door lezen maar zie hier al dat je dus opdrachten krijgt
moet me allemaal wel lukken denk ik zo
ik dacht met een keer in de week daar zijn en dan wat huiswerk er van af te komen maar dat zal niet gaan denk ik Haha! Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 14:51

@Nienke: mwoah, sterk punt Knipoog

kheb dan HBO opleiding + Cursus + paard + lesgeven + vriend + ons nieuwe huisje (verbouwen, inrichten etc.)

En uiteraard op de dag van de cursus ben ik half 5 pas uit Clown

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:01

Ik moet op de cursusdagen tot 5u werken, ben dan om half 6 thuis en moet nog 35-40 fietsen naar de cursuslocatie. Op dagen dat ik geen paard mee hoef te nemen is dat niet zo'n probleem, hoop ook dat vriendlief zo aardig zal zijn mij te brengen op dagen dat hij geen late dienst heeft. Moet ik wel eerst naar stal om ruiter en paard op te halen dan moet ik iets gaan regelen met mijn baas. Gelukkig is de stal 10 minuten stappen vanaf de locatie. Lachen

Nienke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:07

We krijgen het er maar druk mee dames (en heren)!
Lekker veel stress.

Maar goed, bezig zijn is weten dat je leeft. Tong uitsteken

Succes allemaal!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 17:28

Nimroy schreef:
wie van hier zitten er nou allemaal in Benningbroek?? Ik weet alleen Vvalar van hier en ik haha ff je boktnaam en je gewone naam Tong uitsteken kan ik je ff opzoeken op de lijst

Yep, volgens mij zijn wij de enige twee bokkers die ORUN in Benningbroek doen én dit topic hebben gevonden. Ik geloof dat er nog een andere bokker in Oudkarspel iig ingedeeld zat.

Grappig trouwens dat ik je bij Hippodam tegen kwam, ik wist niet dat je daar werkte! Zijn die nieuwe eurostar dekjes trouwens al binnen (terra) Tong uitsteken Haha!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 18:34

Ik hoop dat ik dan een autootje kan gebruiken van mn ouders, anders heb ik na school nog een uurtje reistijd om eerst thuis te komen. Dan is het nog een 3 kwartier rijden (auto dan he, zonder trailer) naar mn cursuslocatie.
Maar dat gaat allemaal wel lukken Haha!

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:23

VValar schreef:
Nimroy schreef:

Yep, volgens mij zijn wij de enige twee bokkers die ORUN in Benningbroek doen én dit topic hebben gevonden. Ik geloof dat er nog een andere bokker in Oudkarspel iig ingedeeld zat.

Grappig trouwens dat ik je bij Hippodam tegen kwam, ik wist niet dat je daar werkte! Zijn die nieuwe eurostar dekjes trouwens al binnen (terra) Tong uitsteken Haha!

hahah neej nog niet Tong uitsteken ik zou ook niet weten wanneer ze komen.. Verdrietig
Jaa grappig he, ik had je natuurlijk al veel vaker gezien in Hippodam. maar nu pas ging het kwartje vallen, vooral nadat je pasje gescant was hihi Vork

ja ik denk ook dat wij de enige 2 bokkers zijn.. voor zover haha maar wel leuk, heb er zin in!
Heb je je huiswerk ook al ontvangen?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 20:34

Nimroy schreef:
hahah neej nog niet Tong uitsteken ik zou ook niet weten wanneer ze komen.. Verdrietig
Jaa grappig he, ik had je natuurlijk al veel vaker gezien in Hippodam. maar nu pas ging het kwartje vallen, vooral nadat je pasje gescant was hihi Vork

ja ik denk ook dat wij de enige 2 bokkers zijn.. voor zover haha maar wel leuk, heb er zin in!

Yep mijn huiswerk heb ik vorige week binnen gekregen. Klinkt wel weer als extra werk (waar ik allergisch voor ben..) maar het lijkt allemaal wel mee te vallen.

Heb je toevallig een foto van die fries die je mee neemt?

Oh jammer van die Eurostar dekjes. Nou geef maar een gil als ze binnen zijn (dan kom ik snel langs). En als de oude eurostar kleding van het zomerseizoen in de uitverkoop gaat Vork

newtonstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:40

gaan er nog mensen de basis cursus doen op de hoeve in naaldwijk hier op bokt ?
groeten uit den haag

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:42

VValar schreef:
Nimroy schreef:

Yep mijn huiswerk heb ik vorige week binnen gekregen. Klinkt wel weer als extra werk (waar ik allergisch voor ben..) maar het lijkt allemaal wel mee te vallen.

Heb je toevallig een foto van die fries die je mee neemt?

Oh jammer van die Eurostar dekjes. Nou geef maar een gil als ze binnen zijn (dan kom ik snel langs). En als de oude eurostar kleding van het zomerseizoen in de uitverkoop gaat Vork

Jaa ik denk dat het huiswerk wel te doen is.. met iemand mee op wedstrijd kan altijd en die andere heb ik al n leuk idee voor..
tja en dat online, dat is nog maar afwachten :p

Nee heb geen foto van die fries.. Boos! Een heel lief en leuke brave fries! erg fijn hihi.
Ik geef zeker n gil Tong uitsteken Maar ik denk dat die oude collectie nooit in de uitverkoop komt want onze baas is niet zo van de uitverkopen.. Boos! Alles wat in de aanbieding is doen wij zelf Duivel

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 20:45

Nimroy schreef:
Jaa ik denk dat het huiswerk wel te doen is.. met iemand mee op wedstrijd kan altijd en die andere heb ik al n leuk idee voor..

Nee heb geen foto van die fries.. Boos! Een heel lief en leuke brave fries! erg fijn hihi.
Ik geef zeker n gil Tong uitsteken Maar ik denk dat die oude collectie nooit in de uitverkoop komt want onze baas is niet zo van de uitverkopen.. Boos! Alles wat in de aanbieding is doen wij zelf Duivel

Jammer dat je geen foto hebt van de fries. Een hele lieve brave fries, wat moet ik me daar bij voorstellen? Een soort holle bolle gijs of leuk sportdier? Haha!

Oh dat geeft niet, dan hoef je je baas toch niks te vertellen. Gewoon spontaan dingen in de uitverkoop gooien zodra ik aan de kassa sta Haha!

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:05

VValar schreef:
Nimroy schreef:

Jammer dat je geen foto hebt van de fries. Een hele lieve brave fries, wat moet ik me daar bij voorstellen? Een soort holle bolle gijs of leuk sportdier? Haha!

Oh dat geeft niet, dan hoef je je baas toch niks te vertellen. Gewoon spontaan dingen in de uitverkoop gooien zodra ik aan de kassa sta Haha!

hahahah owww die broek, daar zit voor jou 20% op haha
Het is een lieve bolle gijs, maar mag wel M2 starten.. Het is zegmaar een grote ( ook niet heel grote fries ) zwarte met sokken Nimroy ( mijn fjord Tong uitsteken )

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:49

Vvalar, ik zie in jouw onderschrift staan dat je binnenkort van start gaat met de 2e fase in Benningbroek. Ben je niet in de war met niveau 2? Volgens mij heet de tweede fase namelijk niveau 3, en wordt die in Ermelo (en Wanroij) gegeven, of in ieder geval niet zo decentraal als niveau 2 (1e fase).

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 09:51

Ook ik heb me ingeschreven voor de Orun cursus voor dit jaar!
Ik heb me ingeschreven voor de Basis cursus, helaas kon ik geen 1e fase gaan doen omdat ik nog geen L1 Khns niveau heb gereden. Ik ga deze cursus op Ptc barneveld volgen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:04

Ik word zojuist gebeld door de KNHS dat er wat plaatsen zijn in Vlaardingen, of ik daar interesse in heb, dus wie weet doe ik dit jaar alsnog mee. Haha!

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:12

Wie doet er allemaal mee in Bunschoten, 1e fase?
Heb de lijst binnen, maar geen enkele bekende Lips are sealed

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:54

Nienke1990 schreef:
ORUN + Werk (2 banen) + HAVO eindexamen + Autorijlessen + Paard + Vriend + Verhuizing bezig + Nieuwe verzorgers zoeken.
Wie overtreft mij. Haha!

Ik kom wel in de buurt;)

Orun + opleiding via mijn werk + HBO bedrijfskunde + werk + lesklantjes + paard.....

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:03

Hier ga ik maar niet over beginnen Nagelbijten / Gniffelen dan houdt het rijtje niet meer op. Kwestie van plannen en prioriteiten stellen. Heb wel het geluk dat ik op dit moment samenwoon met mn vriend.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:39

zzoooo ik ben ff blij, vanmorgen afgereden voor E achter B,en geslaagd! kan dus nu zelf richting Leusden sturen zonder iemand aan z'n staart te trekken

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:54

jij blij! Dat zit er voorlopig nog niet in. Ik wou dat mn vader zijn GMC Pickup klaar was kon ik daarmee Tong uitsteken daar hoef ik geen E rijbewijs voor te hebben Tong uitsteken