Wie overtreft mij.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
autorijlessen allang achter de rug.. zo met school ook.. en derest ook niet van toepassing dus ik denk dat je wint
kan ik je ff opzoeken op de lijst

Nimroy schreef:wie van hier zitten er nou allemaal in Benningbroek?? Ik weet alleen Vvalar van hier en ik haha ff je boktnaam en je gewone naamkan ik je ff opzoeken op de lijst
VValar schreef:Nimroy schreef:wie van hier zitten er nou allemaal in Benningbroek?? Ik weet alleen Vvalar van hier en ik haha ff je boktnaam en je gewone naamkan ik je ff opzoeken op de lijst
Yep, volgens mij zijn wij de enige twee bokkers die ORUN in Benningbroek doen én dit topic hebben gevonden. Ik geloof dat er nog een andere bokker in Oudkarspel iig ingedeeld zat.
Grappig trouwens dat ik je bij Hippodam tegen kwam, ik wist niet dat je daar werkte! Zijn die nieuwe eurostar dekjes trouwens al binnen (terra)![]()
ik zou ook niet weten wanneer ze komen..

Nimroy schreef:hahah neej nog nietik zou ook niet weten wanneer ze komen..
![]()
Jaa grappig he, ik had je natuurlijk al veel vaker gezien in Hippodam. maar nu pas ging het kwartje vallen, vooral nadat je pasje gescant was hihi
ja ik denk ook dat wij de enige 2 bokkers zijn.. voor zover haha maar wel leuk, heb er zin in!
Heb je je huiswerk ook al ontvangen?
VValar schreef:Nimroy schreef:hahah neej nog nietik zou ook niet weten wanneer ze komen..
![]()
Jaa grappig he, ik had je natuurlijk al veel vaker gezien in Hippodam. maar nu pas ging het kwartje vallen, vooral nadat je pasje gescant was hihi
ja ik denk ook dat wij de enige 2 bokkers zijn.. voor zover haha maar wel leuk, heb er zin in!
Heb je je huiswerk ook al ontvangen?
Yep mijn huiswerk heb ik vorige week binnen gekregen. Klinkt wel weer als extra werk (waar ik allergisch voor ben..) maar het lijkt allemaal wel mee te vallen.
Heb je toevallig een foto van die fries die je mee neemt?
Oh jammer van die Eurostar dekjes. Nou geef maar een gil als ze binnen zijn (dan kom ik snel langs). En als de oude eurostar kleding van het zomerseizoen in de uitverkoop gaat
Een heel lief en leuke brave fries! erg fijn hihi.
Maar ik denk dat die oude collectie nooit in de uitverkoop komt want onze baas is niet zo van de uitverkopen..
Alles wat in de aanbieding is doen wij zelf
Nimroy schreef:Jaa ik denk dat het huiswerk wel te doen is.. met iemand mee op wedstrijd kan altijd en die andere heb ik al n leuk idee voor..
tja en dat online, dat is nog maar afwachten :p
Nee heb geen foto van die fries..Een heel lief en leuke brave fries! erg fijn hihi.
Ik geef zeker n gilMaar ik denk dat die oude collectie nooit in de uitverkoop komt want onze baas is niet zo van de uitverkopen..

VValar schreef:Nimroy schreef:Jaa ik denk dat het huiswerk wel te doen is.. met iemand mee op wedstrijd kan altijd en die andere heb ik al n leuk idee voor..
tja en dat online, dat is nog maar afwachten :p
Nee heb geen foto van die fries..Een heel lief en leuke brave fries! erg fijn hihi.
Ik geef zeker n gilMaar ik denk dat die oude collectie nooit in de uitverkoop komt want onze baas is niet zo van de uitverkopen..
Jammer dat je geen foto hebt van de fries. Een hele lieve brave fries, wat moet ik me daar bij voorstellen? Een soort holle bolle gijs of leuk sportdier?
Oh dat geeft niet, dan hoef je je baas toch niks te vertellen. Gewoon spontaan dingen in de uitverkoop gooien zodra ik aan de kassa sta
)
Nienke1990 schreef:ORUN + Werk (2 banen) + HAVO eindexamen + Autorijlessen + Paard + Vriend + Verhuizing bezig + Nieuwe verzorgers zoeken.
Wie overtreft mij.
dan houdt het rijtje niet meer op. Kwestie van plannen en prioriteiten stellen. Heb wel het geluk dat ik op dit moment samenwoon met mn vriend.
daar hoef ik geen E rijbewijs voor te hebben