Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moniquelucky schreef:[
Dan zou een fjord ook een warmbloed zijn???
Maxielover schreef:Hoi, in een quote in het topic ''Koudbloed in de ring:leuk of niet?'' las ik dat jij vroeger op Manege de Verende Wagen reed, als ik me niet vergis.En wat dus mijn vraag is aan jou : Kun jij je nog de Haflingerruin Max herinneren die daar manegepaard geweest is ?
Hij is sinds ong. 3½ jaar nl. van mij, en ik ben op zoek naar meer informatie over hem en zijn verleden. Hierover heb ik al meer gevonden dan ik ooit had durven dromen, maar nog meer is natuurlijk altijd beter !!!!
Kun jij me hierbij helpen ? Alvast bedankt,
groetjes Anne-Sophie
Veronique schreef:Maar jury's sta er wel voor open. De mensen op een koudbloed en het koudbloed zelf, doen net zo goed hun best en zijn door de evt beperkingen niet minder en verdienen mits alles goed uitgevoerd net zoveel punten als een sportpaard.
Snoevie schreef:Veronique schreef:Maar jury's sta er wel voor open. De mensen op een koudbloed en het koudbloed zelf, doen net zo goed hun best en zijn door de evt beperkingen niet minder en verdienen mits alles goed uitgevoerd net zoveel punten als een sportpaard.
maar je best doen alleen is niet genoeg,er moet niet gekeken worden naar wat voor paard er in de ring loopt.
en iedereen noemt steeds kwpn sportpaarden,maar dat is net zo goed over 1 kam scherenmits alles goed uitgevoerd net zoveel punten als een sportpaard.
Citaat:mits alles goed uitgevoerd net zoveel punten als een sportpaard.mits alles goed uitgevoerd net zoveel punten als een sportpaard.
Veronique schreef:Maar jury's sta er wel voor open. De mensen op een koudbloed en het koudbloed zelf, doen net zo goed hun best en zijn door de evt beperkingen niet minder en verdienen mits alles goed uitgevoerd net zoveel punten als een sportpaard.
jillxnena schreef:Zeker is dat leuk is mijn mening, Een koudbloed moet ook de kans krijgen om het te laten zien, ! Waarom zijn ze anders?? Omdat ze breder zijn?? nou en, ieder zijn eigen paardje.
LoveMii schreef:Koudbloeden zijn toch niet minder dan andere paarden denk ik?
hap schreef:Nou ik vind het niet uitmaken welke combinatie er in de ring is. Vind het persoonlijk een beetje een vreemde discussie uiteindelijk gaat het om het behaalde resultaat. En de lol die je erin hebt omdat te bereiken samen met je paard ongeacht het ras van het paard. Iedereen die met plezier rijd is goed bezig dan is ook elk behaald resultaat goed. Voor de een is dat L de ander M of Z. Zou toch wat zijn dat je niet de ring kunt of mag betreden als je geen warmbloed rijd ongeacht de vaardigheden van ruiter en paard!