owjeej en waar is dat dan ergens jury? Niet in het zuiden van het land hoop ik....
Marielle_k
Geplaatst: 22-11-11 13:27
Ik denk dat Jury Rhenoy bedoelt Heb ik ook cursus gehad, een extra jas is daar geen overbodige luxe. Misschien dat de kantine (incl. verwarming) inmiddels wel af is! Succes allemaal!
als er iemand nog een ruiter zoekt op een locatie binnen ca drie kwartier van Den Bosch wil ik wel meedoen. Paard loopt op licht M niveau, de oefeningen zitten er iig op.
Ik kan het wel vertellen aan de hand van mijn eigen ervaring van twee jaar geleden. In het begin deden wij twee combinaties per avond beoordelen, toen de theorie af was 3 of 4. Afhankelijk van met hoeveel je bent, moet je zeker 2 keer een combinatie mee nemen, maar er zijn vaak genoeg mensen die wel eens willen rijden! Ik had er toen een stuk of 5 hier van Bokt vandaan!
EllyC
Geplaatst: 24-11-11 12:38
Mar_Nimbus schreef:
weet iemand hoeveel keer je iemand mee moet nemen?
Ik wil me ook graag aanbieden als combinatie. Ik heb ook nog een lesklantje die eventueel mee kan. Zij rijdt L2 en ik kan een L2 en/of Z2 paard meenemen. We zitten in de omgeving van Utrecht en zijn bereid ongeveer een uur te reizen.
Knhs net even gebelt omdat ik nog steeds geen bericht had gehad, van wanneer en waar de cursus gaat plaatsvinden. Ze weten het gewoon nog niet! De verwachting is dat het deze week nog geregeld gaat worden en dat wij dan uiterlijk eind volgende week bericht krijgen. Het gaat hier om regio Noord-Brabant.
ik zit in zuid-holland en had ook al gebeld en inderdaad ze weten nog niets vind het wel jammer dat het zo laat doorgeven, tis natuurlijk wel een hele puzzel maar je moet toch wel wat dingen regelen
Je weet toch vantevoeren dat die puzzel er aankomt en dan kun je toch eea voorbereiden zoals docenten, locaties etc. Ik snape eerlijk gezegd niet waarom dit zo lang moet duren. Daarnaast vraagt het een extra inspanning van ons om alles tijdig in de agenda aangepast te krijgen zoals lessen verzetten, werkschema, juiste auto regelen etc.
Eigenlijk ben ik ook gewoon zo benieuwd waar ik helemaal heen moet. Ik hoop zo op Alblasserdam.