Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judith1978 schreef:Marielle, ik denk dat het belangrijk is dat je invult wat jij, als jury, belangrijk vind aan een combinatie om hoge punten te geven, niet dan? Wat je graag ziet in je ring waar jij als jury vrolijk van word.
Ik moet hem nog invullen hoor dus heb makkelijk praten maar ik ben erg benieuwd.
Marielle86 schreef:judith1978 schreef:Marielle, ik denk dat het belangrijk is dat je invult wat jij, als jury, belangrijk vind aan een combinatie om hoge punten te geven, niet dan? Wat je graag ziet in je ring waar jij als jury vrolijk van word.
Ik moet hem nog invullen hoor dus heb makkelijk praten maar ik ben erg benieuwd.
ik heb deze vraag dus anders opgevat: wat ik belangrijk vind voor een goede beoordeling, dus in de zin van objectiviteit etc! Maar begrijp ook jouw visie. Je kan er 2 kanten mee op en ik ben dan ook benieuwd naar hoe anderen deze vraag hebben geïnterpreteerd!
Maar vond het ook lastig en je kan het idd op meerdere manieren opvatten 

en wat was die lastig..... Shalot schreef:Ik moet 2 oktober naar Ermelo IL. Durf na jullie mails niet eens de test te doen. Iehhhhhhhhhhh

daffodil schreef:Je gaat zoals je ook zou gaan jureren, dus niet in je slobberkleren maar gewoon netjes!
voor aankomend weekend in Ermelo!! Ben erg benieuwd, als ik anderen zo hoor word ik er best zenuwachtig van
. Zijn er nog mensen uit de omgeving hengelo (ov) die er heen moeten?