knollentuin schreef:ik denk dat dat voor alle locaties wel geld hoor,wat ik weet is dat degene die van de locatie is of daar werkt de cursus geeft...haarlem is ook al jaren hetzelfde en lisse ook
nee, dat is niet. dat regelt de KNHS. Uiteraard zal iemand die er al jaaaaren zit niet ineens ergens anders in worden gedeelt maar het kan wel gebeuren
Je mag van mij de KNHS bellen om het na te vragen, ik weet zeker dat ze nergens nog kunnen verzekeren dat daar die instructeurs zitten omdat ze dat nog in moeten delen.zo zegt mijn springinstructrice het, die de cursus geeft. Die wist nog niet waar ze zat. Mijn oude springinstructeur zei het ook, en die geeft hem al jaaaren in oud gastel. Hij kon ook niet verzekeren dat hij er dit jaar zat. Wie weet word hij dit jaar wel ergens anders ingedeelt na die jaren, maar de kans is er ook dat ze op dezelfde plaatsen in worden gedeelt
Hun gaan er niet lopen liegen daarover hoor.. zoiets van de instructeurs word vast wel goed en optijd geregelt, anders denk ik dat ze maar weinig animo meer hebben van de mensen die de cursus willen/kunnen geven