Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lithya schreef:Mijn vader zei altijd dat je eens moest lachen als je aan het rijden was. Pony liep goed, dus ik met een lach op mijn gezicht de proef gereden. En wat stond er op het protocol? Ruiter is niet serieus, moet niet lachen.. Ja dan kun je echt niet meer serieus rijden bij zo'n jury. Dan schiet ik bij voorbaat in de lach.
Freedom_x schreef:Haha ik ga dit topic maar eens in de gaten houden.
Freedom_x schreef:Freedom_x schreef:Haha ik ga dit topic maar eens in de gaten houden.
Ahnee wacht. Ik heb er ook een.
Toen ik na een proefje B-groen naar de jury mocht voor commentaar vroeg deze waarom
ik B-groen startte en of ik de volgende proef (die reed ik bij dezelfde jury) wel een L-proefje
wilde proberen. Toen flapte mijn moeder 'Omdat B-blauw niet op de kaart stond.' eruit.
Hij is niet echt heel grappig denk ik, maar de jury kwam - toen ze hem eenmaal vatte - niet meer bij.
carmab schreef:Is dat niet een wat je noemt broodje aap verhaal, een jury die niet houdt van paarden zonder afstamming. Nog nooit van gehoord, past wel in het rijtje van juryleden die niet houden van Friezen, Haflingers, Fjorden etc.etc. Ach, het moet toch ergens aan liggen, zolang het maar buiten de ruiter/amazone gezocht wordt, want aan het rijden ligt het nooit, toch