Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
talented schreef:Over je pennyprofiel valt niet meer te oordelen maar je manier van verwoorden getuigt niet van veel meer goeds! Maar ALS je nu eens verstandig wilt zijn, plaats dan foto's of een filmpje, waarop je aan kan tonen dat je pony wel op m2 niveau loopt!
gr. een lelijke kneus
niet persoonlijk hoor ) kan een paar M oefeningetjes wel rijden. Ken ook mensen in het Z waarvan ik denk van..
ja... hoe ben jij daar ooit gekomen
Wat mij stoort is meer de manier van reageren.. man man.. TS je gedraagt je als een verwend nest die het niet kan hebben dat ze een keer tegenvallende punten heeft... Je gooit je eigen glazen in!!! 
ja... hoe ben jij daar ooit gekomen
!!![/quote]
VivaLaVida schreef:whahaha ja idd..
of je je peerd door de oefeningen heenwerkt zonder dat ie los is maakt dan niet uit, je bent Z!!!!!!!!
Moet dat niet zo dan?? Je doet 'm toch gewoon in een kronkel wrikken en dan duw je z'n kont wat naar binnen en dan is dat toch travers?
VivaLaVida schreef:Ja.. ik snap ook niet dat sommiguh mensuh zo moeiluk doen over de wIsSelS.. ik rijd altijd gewoon naar de X, dan geef ik m een enorme klap en na 5 bokken zitten we ineens in de andere galop!!
VivaLaVida schreef:Ja.. ik snap ook niet dat sommiguh mensuh zo moeiluk doen over de wIsSelS.. ik rijd altijd gewoon naar de X, dan geef ik m een enorme klap en na 5 bokken zitten we ineens in de andere galop!!
Maanling schreef:VivaLaVida schreef:Ja.. ik snap ook niet dat sommiguh mensuh zo moeiluk doen over de wIsSelS.. ik rijd altijd gewoon naar de X, dan geef ik m een enorme klap en na 5 bokken zitten we ineens in de andere galop!!
Ik ga temme ik ga temme jij doet pennytaal!

Maanling schreef:VivaLaVida schreef:Ja.. ik snap ook niet dat sommiguh mensuh zo moeiluk doen over de wIsSelS.. ik rijd altijd gewoon naar de X, dan geef ik m een enorme klap en na 5 bokken zitten we ineens in de andere galop!!
Ik ga temme ik ga temme jij doet pennytaal!

janouk schreef:Van mij mogen jullie nu wel stoppen. Jullie punt is wel gemaakt.
De reactie van TS was onverstandig en onbeschoft.
Maar de meeste reactie die ik nu lees, zijn echt kinderachtig. Heel hoog penny niveau.
Maak je niet zo dik... (begrijpend) lezen is ook een kunst...
VivaLaVida schreef:ben benieuwd of de ts ook haflingerwedstrijden rijd. heb namelijk zo''n vermoeden dat ik wel weet wie ze is......
. xRavel schreef:VivaLaVida schreef:ben benieuwd of de ts ook haflingerwedstrijden rijd. heb namelijk zo''n vermoeden dat ik wel weet wie ze is......
Nou, ik weet het, ik ken haar persoonlijk, maar na dit allemaal gelezen te hebben zou ik je graag willen besparen haar ooit te ontmoeten. Wat een enorm beneden de peil gedrag, hoe oud ben je nou Evelien? Misschien kun je hier beter je mond gaan houden want je maakt het alleen maar erger met je idiote gedrag/ reacties/ onderschrift. Heel onsportief, het zegt echt wat over je. Gedraag je en hou de naam van onze club hoog, want daar rijd je vooralsnog voor.