Nimroy schreef:valt best mee, vind ik wel prettiger, ook omdat het niet mijn paard is haha
dat heb ik ook, haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimroy schreef:valt best mee, vind ik wel prettiger, ook omdat het niet mijn paard is haha

kreeg net allemaal papieren binnen.
Nimroy schreef:hahah jaa ik heb ze ook.. meteen aanpoten!
Lowara schreef:kreeg net allemaal papieren binnen.
moet o.a op wedstrijd iemand begeleiden en iets organiseren voor minimaal 5 personen. ook moet ik 3 online cursussen doen inclusief examens.
mmm wordt flink druk zo
Die online cursussen zal wel nieuw zijn ofzo? Ze verzinnen er wel steeds meer bij. Eerst hoefden die opdrachten ook niet. Zo kost het inderdaad wel een hoop tijd om de cursus te doen. Ik blij dat ik mijn diploma al binnen heb.

Lowara schreef:ach.. ik heb al met een medecursist geregeld om bij elkaar concours begeleiding te gaan geven. dus zowel leerzaam als gezellig. en een uurtje iets organiseren voor 5 man. whuhahaha peace of cake hier, geef namelijk regelmatig cursussen en trommel gewoon 5 man op die er een uur naar moeten luisteren en meedoen.
alleen die online cursussen... is dat hetzelfde als die dingen waar je als " leek" voor moet dokken waar bv BIT en de KNHS zoveel reclame voor maken?
qua thema's zijn ze namelijk wel gelijk
Whaha wie zou dat nu zijn?

Revanches schreef:Al doe ik er nog een studie bij naast dus het zal me zowiezo een hoop tijd gaan kosten. ORUN + andere studie.
achaj, organiseren maar he ?