fresco schreef:YIHAAAA, ik ben door!
Ik heb bericht gehad vanuit NH.
Super Lé, echt fijn dat je door bent. Veel succes namens ons allemaal
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
fresco schreef:YIHAAAA, ik ben door!
Ik heb bericht gehad vanuit NH.
judithh schreef:Bij ons hebben ze naar zeggen morgen pas de regiovergadering voor het selecteren van de Juryleden, dus het duurt nog wel even...
!
daffodil schreef:weet nog dat twee jaar geleden een vriendin van me gebeld werd dat ze mocht en die cursus begon drie dagen later.........
... Dat horen ze toch gewoon eerder te weten én te melden, zucht!
ullaatje schreef:MMMM ik heb dit topic gemist.
Ik heb me al 8 !! jaar opgegeven voor de cursus IL en word steeds uitgeloot, ik ben er goed klaar mee . Vorig jaar heb ik gevraagd hoe dat kan, en toen kreeg ik grote mond van diegene die dat uitkiest in onze provincie. Ik baal nog steeds maar vind dat ik het genoeg heb geprobeerd.
Veel succes alle anderen die hier door zijn met jullie cursus en afronding ervan.
Veel jury plezier toegewenst en misschien rijd ik ooit bij een van jullie in de baan.
ullaatje schreef:MMMM ik heb dit topic gemist.
Ik heb me al 8 !! jaar opgegeven voor de cursus IL en word steeds uitgeloot, ik ben er goed klaar mee . Vorig jaar heb ik gevraagd hoe dat kan, en toen kreeg ik grote mond van diegene die dat uitkiest in onze provincie. Ik baal nog steeds maar vind dat ik het genoeg heb geprobeerd.
Remember schreef:judithh schreef:Bij ons hebben ze naar zeggen morgen pas de regiovergadering voor het selecteren van de Juryleden, dus het duurt nog wel even...
Dit gaat over ZH neem ik aan?
Gefeliciteerd Fresco!
ullaatje schreef:Provincie Noord-Holland.
En ja ik voldoe aan de eisen, dat was het probleem niet.
Citaat:Beste mijnheer, mevrouw...
Bij deze delen wij u mede dat u niet bent ingeloot voor de 1L jurycursus. Na slechts 8 jaar inschrijven zijn we nog niet helemaal overtuigd van uw motivatie...
M vr gr, de regio
bambi76 schreef:Dat schiet weer lekker op in Z-H.
ullaatje schreef:Nou het probleem is dat alleen diegene die Z en hoger rijden als eerste in aanmerking komen, zo is me dat letterlijk verteld en ik ben maar? M dressuur dus moest ik me maar schikken in hun beleid van selecteren.
Nou vraag ik me toch af waarom de selectie eisen dan niet worden verhoogd, als alleen de hoger geklasseerden in aan merking komen.
Ik zou zelf ook liever Z rijden maar door pech met 2 paarden en nu een 5-jarige is het gewoon niet mogelijk, maar daar komt natuurlijk wel verandering in!
Ik zal toch eens een poepie laten ruiken bij die (verdomde) KNHS.
We blijven hopen, dit jaar had ik me weer opgegeven maar er word dit jaar geen IL gehouden.
Jammer!!
! Heb tevens nog een klassering in het L2, L1 en B, zouden ze die ook 'opvragen'?