Ik baal echt, want ik kan gewoon geen combinatie vinden..

Theorie en alles moet wel gaan lukken, maar zonder een combinatie kom ik niet ver..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

guppekop schreef:Black_riders schreef:oke vandaag post gehad van het KNHS.
en ik weet niet of jullie dat ook al hebben gehad, maar het gaat om het PVB “Begeleiden bij wedstrijden.
jep ik ook
Veulen84 schreef:Ik heb geprobeerd uit te vogelen wat de opdracht nou precies was, maar ik ben of heel dom of ik snap het gewoon niet. Maar wat is nou precies de bedoeling?
LiVetime schreef:Het is eigenlijk heel simpel.
Je zoekt op de site van de KNHS wat je moet regelen om op concours te kunnen. Dat neem je gewoon lekker over in je eigen woorden.
Vervolgens schrijf je op wat je allemaal nodig hebt aan spullen om op concours te kunnen.
En dan beschrijf je het verloop van de wedstrijd die je hebt gevolgd. En doe je net alsof je tijdens het rijden aan degene met wie je mee bent tips geeft qua rijtechniek. En je verteld hoe de proef verliep. Wat je opviel en wat je graag beter zou willen zien van het paard of juist de ruiter.. Simple as that
.

kan ik gelijk die pvb doen. Suus25 schreef:Hoi,
Ik heb de brief ook gehad! Nu alleen nog op zoek naar een wedstrijdruiter.
Bij ons op stal rijdt eigenlijk iedereen recreatief...
Is er iemand van jullie die in op zondag 19 december ergens een wedstrijd heeft in de omgeving van Hilversum/amersfoort/utrecht/almere? Of anders in een weekend in januari? En die ik ook nog een dagje mag volgen voor de PVB?
Springen of dressuur maakt niet uit, klasse ook niet.
Groetjes suus