Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vippie schreef:Tilmar schreef:Leuk om dit allemaal te lezen! Ik ben van de eerste lichting F20 juryleden. Toen was nog niet eens de helft geslaagd van de examenkandidaten. Maar de voorbereiding (vanuit de FNRS) was ook niet daverend hoor, later hebben ze dat veranderd.
Jullie hadden hele slechte proeven, maar wij hadden een ruiter met een werkelijk prachtige zwarte merrie (Z dressuur ofzo) die een F20 proef reed. Ik dacht echt 'Help, wat moet ik hier mee?'. In vergelijking tot wat je meestal ziet op maneges was het gewoon fantastisch. Dus ik heb het maar hoog gepunt, het protocol stond vol met 8'en en boven de F12 heb je dat toch niet zo snel. Maar ik had het dus blijkbaar goed gedaan.Maar het was wel spannend toen ik de enveloppe met de uitslag openmaakte!!
Het jureren blijft in ieder geval erg leuk: zeker als je op een dag allerlei niveau's hebt. Ik geniet er echt van!
heej leuk ik ben ook van die lichting. Idd die combinaties die wij hadden waren weer het andere uiterste, zo zie je ze nooit meer (helaas).
Ik zou nog heel graag de westerncursus doen of het mennen maar dat zit er geloof ik de komende 100 jaar niet in :D
. carrylies schreef:gijs schreef:wie heeft er nog een plekje op 1 maart
proeven t/m F12
graag even vandaag reageren want ik wordt om 5 uur teruggebeld of ik kan maar dit is eigenlijk mijn enige vrije weekend in maart en vind het jammer als ik het ga doen terwijl er een F12 jury plek heeft
Je hebt PB

[/quo