JorisDy schreef:Ik had er een keer onder staan: 'Pony mag' ??
geen idee wat ze ermee bedoelen
heeft de schrijver het denk ik niet afgeschreven.
bijv Pony mag nagevelijker ofzo. is de schrijver gewoon vergeten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pip_Norman schreef:Gisteren bij mij in de proef. Ik had mijn pony een schop gegeven in de proef omdat hij echt totaal niet doorliep. Daarn liep hij gewoon door.
Komt er zo op mijn protocol 'Leer je woede te berheersen in de proef'. Nouja.
kinuh schreef:Je had gewoon gediskwalificeert moeten worden!
Zonder cap hoor jij niet op een wedstrijd thuis, ook niet met doktersverklaring!
MyWishMax schreef:[Dat zie je verkeerd robjeHL93, de jury had haar gewoon moeten diskwalificeren.
Begrijp me goed, of ze thuis met of zonder cap rijdt moet ze zelf weten, maar op een wedstrijd is het verplicht!
Zit jij zonder cap op je paard mag je linea recta naar huis, zijn gewoon de regels
Ze had een doktersverklaring. En die heb je niet voor niks. Om haar dan maar gelijk naar huis te sturen vind ik ook een beetje snel gezegd, je weet niet eens waar ze last van heeft.
Sommige mensen mogen ook autorijden zonder autogordel met een doktersverklaring. Daar krijgen ze dan ook geen bekeuring voor.
En bovendien heeft ze tijdens haar proef de cap gewoon gedragen dus niks aan de hand.
kaatjemuts schreef:_10_ schreef:
Je had gewoon gediskwalificeert moeten worden!
Zonder cap hoor jij niet op een wedstrijd thuis, ook niet met doktersverklaring!
pardon? het is mijn verantwoordelijkheid, niet die van jou... zullen we t wel ff on topic houden??!!
Joki schreef:jaren terug ik was een jaar of 10, stond ik een z2proef te lezen. Er was alleen niet op gerekend dat er beschot om de bak stond dus mijn neus was zo ongeveer het enige wat er nog boven uitstak en ik zag niet veel. Het commentaar was: voorlezer moet nog iets groeien