Ik heb er veel van kunnen maken..
Ik heb geen ervaring met halfingers,of wedstrijden,maar ik weet weet er wel wat van.
Goed,het kan misschien zijn dat de jury het niet zo voor halfingers heeft,maar dan is het toch niet 100 % hun schuld ?
Het kan even goed zijn dat jij wat foutjes hebt gemaakt,of je hebt enkele figuren niet perfect/netjes gereden.
Jij kan van jezelf gaan zeggen dat je proef perfect was,je geen fouten hebt gemaakt,je halfinger perfect liep..
Maar,dat kan iedereen toch even goed van z'n eigen paard gaan zeggen ?
Van welke klasse is de jury ?
Als ze in de Z rijden,of sowieso erg ervaren ruiters zijn/hoge klasse rijden,zullen zij wel beter zien hoe je je proef hebt gereden,dan jij zelf denk ik

Trouwens,je bent ook wel snel op je teentjes getrapt als iemand een reactie schrijft over dat jij zelf misschien niet perfect hebt gereden.
Je hoeft toch niet altíjd eerste te zijn op een wedstrijd ?
Wees toch eens blij dat je de M al hebt bereikt !
Het komt nogal vaak over dat je met een haflinger altijd perfect rijd & 1ste moet zijn (dit heb ik ook gezien uit de reactie's van je bij andere topic's).
Dit is niet zo hoor,een haflinger is hetzelfde als ieder ander paard,dus wat maken haflingers zich zo veel specialer dan andere paarden op wedstrijden ? (niet kwalijk bedoelt tegenover haflingerliefhebbers/eigenaren
)Ik vind dat je eerst even goed moet nadenken voordat je meteen anderen de schuld gaat geven.
Die Jury maakt tenminste nog wat vrije tijd om daar de hele dag te zitten

Goed,dat wou ik even zeggen..
Volgende wedstrijd gewoon weer rijden,maakt niet uit of je dan weer laag eindigt,door wedstrijden krijg je ook meer ervaring,i.p.v altijd 1ste willen zijn om meteen in de volgende klasse te beginnen of gewoon willen opscheppen over dat je 1ste bent..Maargoed

hoe kom je daar nou bij ik rijd nooit poedersuiker!!! haha nee grapje tuurlijk dat heb ik ook weleens gehad! toen ben ik ook niet gaan klagen hoor
meevaller toch

dus dát wilt ze zeggen met die oren zo naar achter en die neusgaten opengesperd. *snapt het eindelijk*