Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Nu maar hopen dat de voorzitter het fout heeft met de datum... LoveLeandro schreef:just_bassie schreef:Dankje! Dit gun je echt niemand!!als ik er aan denk krijg ik nog steeds kippevel..
@Diesel54, je bedoeld die aan de andere kant van de tafels zaten?Ze waren van de milleniumruiters uit Zuidwolde Drenthe..
Ik weet hun namen niet meer precies...
Ik zit ook bij de Millenniumruiters, maar was in Ermelo. Ik weet wel wie jullie bedoelen denk ik, want de hele groep ging naar Westerbork
op http://www.rsv-millenniumruiters.nl kun je ook contact met ze opnemen. (Ik denk dat je het beste Erica Krieger ervoor kan hebben, staat ook op de site)
LoveLeandro schreef:Als je de lijst hebt, kan ik trouwens wel vertellen wie het zijn denk ik.. ik ken ze allemaal wel, maar weet niet wie er precies gingen. Maar was Jacqueline De Jong er ook? Die weet er denk ik ook wel veel van.
Bayazo schreef:De bedoelde Jacqueline ben ik !
We zaten met de 4 Millenniumruiters tegen over elkaar.
Twee zaten er naast de vertegenwoordigers en de andere twee aan de raam kant er recht tegen over.
Ik zat aan de raam kant als 3e naast die (oudere) meneer.
Als jullie vragen hebben mogen jullie natuurlijk altijd mailen of bellen.
Het liefste via de telefoonnummers en/of mail adressen die op de site staan.
Zie link in de quote van Jolanda.
Dan blijft het voor ons ook overzichtelijk/centraal.
Het beste kan je dan even contact opnemen met Erica of met mij.
(Jacqueline)
Als jullie je mailadres dan even doorgeven dan kunnen we jullie uitnodigen op onze eerste Bixie op 11 oktober.
Allemaal succes met de Bixies.
Bayazo schreef:LoveLeandro schreef:
Als jullie je mailadres dan even doorgeven dan kunnen we jullie uitnodigen op onze eerste Bixie op 11 oktober.
daniella74 schreef:Lisse was ook erg leuke bijeenkomst. Ik ben benieuwd hoe vaak ik gebeld ga worden.
Bayazo schreef:Als jullie je mailadres dan even doorgeven dan kunnen we jullie uitnodigen op onze eerste Bixie op 11 oktober.
Ik zie net dat hier een tikfoutje in staat !
Onze eerste moet uiteraard zijn eerst volgende !
11 oktober is dus onze 4e Bixie.
te zien op de dvd.
Diesel54 schreef:Ik ben op zoek naar 2 BIXIE juryleden voor zaterdag 12 juli. Wie wil meteen zijn of haar status in praktijk brengen??!!!
We schrijven de dressuur A, AA en B1 uit en het springen de A en AA. Voor het springen kmot de begeleidingsproef.
Het is in Vrouwenparochie (friesland) en vind plaats tijdens een kringwedstrijd voor pony's.
PB me als het je wat lijkt!!!!
Diesel54 schreef:Ik ben op zoek naar 2 BIXIE juryleden voor zaterdag 12 juli. Wie wil meteen zijn of haar status in praktijk brengen??!!!
We schrijven de dressuur A, AA en B1 uit en het springen de A en AA. Voor het springen kmot de begeleidingsproef.
Het is in Vrouwenparochie (friesland) en vind plaats tijdens een kringwedstrijd voor pony's.
Lopkelove schreef:Diesel54 schreef:Ik ben op zoek naar 2 BIXIE juryleden voor zaterdag 12 juli. Wie wil meteen zijn of haar status in praktijk brengen??!!!
Hey Diesel54 jury lijkt me wel wat, kan ik gelijk even oefenen, ik moet even nakijken of Femke geen wedstrijd heeft, ik geef je dan wel een pb-tje.
Wij gaan eerst beginnen met een onderlinge bixie wedstrijd, kan ik even kijken hoe het gaat met baan uitzetten e.d. Zaterdag is in Gorredijk een bixie, mooi in de buurt, hier ga ik natuurlijk even kijken en informeren.