Kun je die misschien even uitleggen? Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat er bedoeld word
Ik deed een hele tijd terug in de f6.. Nou het leek meer op rodeo dan dressuur.. Het paard was met inrijden al gestoord en met de proef was ze alleen maar aan het rennen, bokken, steigeren, ik heb echt geen onderdeel gereden! Ik was er behoorlijk overstuur van. Voor het idee ging ik toch maar naar de prijsuitreiking, had ik een winstpunt gekregen omdat ze het knap vonden dat ik was blijven zitten

Naja ik vond het wel beter natuurlijk
Afgelopen wedstrijd (f10) had ik minstens 5x staan: paar moet nageeflijk lopen.. Het paard waar ik op reed doet dit nou eenmaal niet (bij niemand niet) maar buigt wel netjes om m'n been in voltes enzo.. De figuren en overgangen had ik echt super gedaan, maarja geen winst natuurlijk..
Weet je wat ik vind? Dat in de fnrs vaak onduidelijkheden zijn.. Staat er de ene wedstrijd commentaar op iets dat niet mag, staat er de volgende keer commmentaar dat het ontbreekt.. Dan denk ik van wat willen ze nou
Maar verder klopt mijn "gevoel" wel goed met de punten. Als ik het een goede proef vond heb ik winst, vond ik het matig/slecht heb ik geen winst. (op bovenstaande proef na

)