@Digo: Laten we met zn allen maar hopen? Anders worden er een hoop teleurgesteld denk ik. Overigs wel vreemd dat er ook al mensen afwijzingen hebben gehad.
De mensen die een afwijzing hebben gehad hebben dat volgens mij gelijk naar hun inschrijving ontvangen. De mevrouw die de lijsten maakt was te druk om aan de telefoon te komen maar volgens haar collega klopte het dat er mensen nog niks gehoord hadden omdat ze nog niet alles verwerkt hadden. Dit wordt vandaag/morgen verstuurd.
Nog even ter aanvulling: Ik heb Monique van der Heijden zojuist gesproken. Er is inderdaad slechts een deel van de uitnodigingen verstuurd. Ze hebben per aanmeldingsdatum gekeken of je aan de eisen voldoet. Als je je dus al in juli hebt aangemeld, en nog in juli en augustus een x aantal afspraken had staan waarmee je per 1 september wel aan alle eisen voldoet, dan krijg je nog bericht! Er zijn zoveel aanmeldingen dat er op zaterdag 10 of 24 november een extra intake dag wordt georganiseerd en wel in Lunteren.
De definitieve datum en uitnodiging daarvoor, wordt deze week verstuurd!
Is er iemand die liever op deze datum naar Lunteren gaat ipv 6 oktober naar Ermelo? Er kan niemand meer toegevoegd worden aan Ermelo, omdat de dag dan te lang wordt. Ik heb al vrij genomen 6 oktober, en daarnaast is Lunteren voor mij 2 x zo ver reizen dan Ermelo.
Ik ga liever naar Ermelo maar ben dus ingedeeld voor assen de 13de maar dan moet ik groomen bij military Boekelo. Ik ben dus al blij als ik op een andere datum kan en liefst niet Deurne want dat is echt te ver.
Wel jammer dat de KNHS dit niet beter gecommuniceerd heeft. Ik had ook 6 oktober vrijgehouden en nu zit ik op 10-11 /24-11 met opgegeven wedstrijd en jureren.
Hier idem digo. Jammer dat ze dan 1 deel vrijdag communiceren en verder niks. Doe dan alles in 1 x afmaken en versturen, dat scheelt een hoop onduidelijkheid. Maar okee, ik dacht maar zo: ik heb ze nu gesproken, laatste update dan maar even hier. Ik wilde ook nog vragen of M en ZZL ook 3 L2 proeven moeten beoordelen, en niet resp M2 en Z2 maar ze was zo druk, ik dacht laat maar...
Ik zie dit topic nu pas. Ik heb net mail binnen dat ik 27 oktober voor de intake van de M-juryopleiding in Deurne ben ingedeeld. Super fijn, ik hoop dat ik erdoor kom want heb er nogal wat moeite voor gedaan om aan de eisen te voldoen. Heb van september tot en met december vorig jaar een paard geleend en ben daarmee van L2 naar M2+6 gereden. Was een hele opluchting toen de winstpunten binnen waren.
Nou super! Opzich is dat wel net zo fijn, want ik geloof dat je begin December te horen krijgt of je mag starten met de opleiding. Hoeven jullie niet zo lang meer daarop te wachten
kim2008
Geplaatst: 24-09-12 12:31
Jeeej, uitgenodigd voor selectiedag L cursus! Alleen brief met uitnodiging voor Lunteren (eindje rijden vanuit roermond ) en lijst deelnemers en tijdsindeling voor Deurne 27 oktober (met mij erop uiteraard.....)
Dus nu ff wahcten op antwoord terug waar ik nu heen moet.
Jasmijn1989
Geplaatst: 24-09-12 12:33
Ik krijg net een mijn uitnodiging binnen voor deurne incl tijdschema. Maar met een begeleidende brief voor Lunteren. Ik denk dat het erg druk en chaotisch is bij de knhs nu...
Bij mij staat in de brief geen plaats genoemd, alleen "De datum en locatie waar u verwacht wordt staan vermeld op het bijgevoegde deelnemersoverzicht". En dat is Deurne.