, ben benieuwd naar de paarden
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ben benieuwd naar de paarden
.
Ik wil die graag volgend jaar november volgen (dan heb ik m'n eigen pony en kan ik een combinatie meenemen) en ik zou het leuk vinden als jullie me wat kunnen vertellen over de tijd die het kost (1 avond in de week dacht ik), waar je het kunt volgen (Zuid-Holland), de moeilijkheidsgraad, hoe het zit met de combinatie en hoe vaak je die mee moet nemen, het examen e.d.? 
*Gaat topic doorlezen*
san4nie schreef:san4nie schreef:Ik begin 16 november in Warffum. Moet je trouwens elke keer dezelfde combi meenemen? Er zijn wel een aantal mensen die mee willen, maar die kunnen niet allemaal alle weken. Dus zou ik dan verschillende mee kunnen nemen?
Weet iemand dit?
MRIIIS schreef:MissCharlie schreef:In de brochure staan eigenlijk al je vragen wel beantwoord
Klopt, maar ik zou ook graag ervaringen van anderen lezen
LiVetime schreef:MRIIIS schreef:In de brochure staan eigenlijk al je vragen wel beantwoord
Ik zou me niet vergissen in de tijd die erin gaat zitten hoor. 1 avond per week ben je sowieso bezig met je cursus, maar daarnaast moet je ook het geoefende in de praktijk brengen (dus veel lessen geven), theorie beginnen te leren..
Een praktijkopdracht die je binnenkort met een voldoende af moet ronden voordat je deel kunt nemen aan de theorietoets..
Ik was werkloos toen ik deze cursus heb gedaan afgelopen jaar, maar was blij toe. Met een fulltime baan had ik dit nooit gered.
In maart is als het goed is je theorietoets al en dan moet je het hele boek van voor naar achteren kennen.
Black_riders schreef:De combi die je mee neemt hoeft geen wedstrijd ervaring te hebben, maar moet wel minimaal een L proef kunnen rijden zowel ook springen.
MRIIIS schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen. Wie heeft er ervaring met de KNHS Instructeursopleiding 2 (zonder eigen rijden)?Ik wil die graag volgend jaar november volgen (dan heb ik m'n eigen pony en kan ik een combinatie meenemen) en ik zou het leuk vinden als jullie me wat kunnen vertellen over de tijd die het kost (1 avond in de week dacht ik), waar je het kunt volgen (Zuid-Holland), de moeilijkheidsgraad, hoe het zit met de combinatie en hoe vaak je die mee moet nemen, het examen e.d.?
Ik hoor het graag*Gaat topic doorlezen*
golddigger08 schreef:Black_riders schreef:De combi die je mee neemt hoeft geen wedstrijd ervaring te hebben, maar moet wel minimaal een L proef kunnen rijden zowel ook springen.
Dit is niet helemaal waar.
Ik ben een combinatie van iemand en mijn paardje is pas 5 maanden ohz..
Nog lang geen l niveau dus.. We moeten in maart wel een pasje kunnen wijken maar dat houd niet in dat we dan een wp in de l zouden rijden.
T zelfde geld Voor springen..dat wil en ga ik nog echt niet redden in maart...
Ik denk dat het dus een beetje aan de instructeur ligt..
En ik vind je paard leuk
Hij hield wat vast vond ik maar joh hij is nog jong, andere omgeving, vreemde ogen... Komt allemaal goed, hij is in elk geval al ontzettend knap!