jury schreef:judith1978 schreef:Jury, hoe vond je de MPA toets trouwens??
Tja wat moet ik daar nu van zeggen.
je krijgt stellingen waar je elke x heel goed moet bedenken dat je niet je alg. voorkeur van iets geeft maar wat je voorkeur heeft in het juryhok.
persoonlijk neem ik bv een bepaals besluit gezamelijk maar in het hok is dat natuurlijk solo. Kan moeilijk elke x met mijn schrijfster overleggen
Je moet inderdaad de toets maken vanuit het juryhokje gezien zeg maar.
Bedenken ( geloof ik) wat jij belangrijk vindt in een proef, en vanuit daaruit je antwoorden baseren.
Urielle schreef:Geen idee, ik hoor toch vaak dat de AB'tjes wel worden gejureerd in aanmerking genomen dat die kleine kindjes nog minder beheersing over hun motoriek hebben enzo. Ben eerlijk gezegd de afgelopen pakweg 20 jaar niet meer op een ponyconcours geweest zelf
Vind ik heel erg meevallen, van wat ik tot nu toe heb gezien.
Over het algemeen genomen rijden ze veel netter dan de paardencombinaties in de B.
jury schreef:Ja, alleen taalgebruik al naar gelang de leeftijd iets aanpassen en kinderen kunnen bij mij geen verlies rijden als ze ook maar even normaal rond komen en pony uiteraard geen pijn doen.
Doe jij de AB-tjes anders jureren dan?
Een volwassen krijgt die verliespunt bij jou dan wel?

:

onder ons: je kan volgens dat systeem niet studerende zijn, je moet aangeven wat je functie is binnen je branche