Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mies7 schreef:Nee niet alleen uit Zuid-Holland, ik kom uit Groningen, er waren mensen uit Overijssel en iemand uit Amsterdam. De rest weet ik niet precies, maar de deelnemers kwamen uit heeeeeeeeeeeeel Nederland![]()
Ik moet aanstaande zondag jureren bij Swaen op de manege (onze cursusleidster), hoop dat ze dan wat meer weet over wie geslaagd is en wie niet...

Bellatrix schreef:Nee, eigenlijk niet.
Laten we dan maar hopen dat 'wij' allemaal volgend jaar de vervolg cursus gaan doen.
gijs schreef:als je er goed over nadenkt is er dan maar weinig animo voor die cursus hogere proeven
1 cursus en maar 13 mensen verdeeld over heel nederland
daar schiet je toch geen reet mee op
daniella74 schreef:gijs schreef:als je er goed over nadenkt is er dan maar weinig animo voor die cursus hogere proeven
1 cursus en maar 13 mensen verdeeld over heel nederland
daar schiet je toch geen reet mee op
Hier is animo zat maar de FNRS werkt ook niet altijd mee. Mijn "lichting" is in 2010 aan de beurt volgens de FNRS want wij moeten eerst maar wat ervaring opdoen. Kan ik op zich mij wat bij voorstellen maar denk dat het een heel klein verschil maakt of je 30x per jaar jureert of 5x per jaar.
Carrylies, je zou nu wat meer gebeld moeten worden. Heb al een stuk of 5 bellers jouw naam en nummer gegeven de afgelopen 2/3 weken.
Maar het was wel spannend toen ik de enveloppe met de uitslag openmaakte!!
Ilja000 schreef:Ook ik ben nog van de tijd waarin de bijscholing F20 een middag was met daarop volgend een examen
Binnenkort is er in Schoorl nog een F20 cursus. Ben benieuwd of het daar druk wordt.
Ook hier blijft de telefoon gaan, en het lijkt er inderdaad op dat alle maneges op dezelfde dag wedstrijd houden :-s
Tilmar schreef:Leuk om dit allemaal te lezen! Ik ben van de eerste lichting F20 juryleden. Toen was nog niet eens de helft geslaagd van de examenkandidaten. Maar de voorbereiding (vanuit de FNRS) was ook niet daverend hoor, later hebben ze dat veranderd.
Jullie hadden hele slechte proeven, maar wij hadden een ruiter met een werkelijk prachtige zwarte merrie (Z dressuur ofzo) die een F20 proef reed. Ik dacht echt 'Help, wat moet ik hier mee?'. In vergelijking tot wat je meestal ziet op maneges was het gewoon fantastisch. Dus ik heb het maar hoog gepunt, het protocol stond vol met 8'en en boven de F12 heb je dat toch niet zo snel. Maar ik had het dus blijkbaar goed gedaan.Maar het was wel spannend toen ik de enveloppe met de uitslag openmaakte!!
Het jureren blijft in ieder geval erg leuk: zeker als je op een dag allerlei niveau's hebt. Ik geniet er echt van!
Ilja000 schreef:Juryleden mail. Heb je je mailadres wel aan hen doorgegeven? Anders even doen met de terugkomdag! Dan vragen ze altijd even je gegevens te controleren.