maar dan alles op de pannenkoek en deze dan dichtvouwen... mannekeeeeeeeeeeeeee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Stravero schreef:@ runningkawa: De andere deelnemers waren de punten ook niet hoe het zou moeten zijn, het was gewoon oneerlijk gegaan en dat zeiden 5 mensen van de 7 van mijn groep..
Op mijn coupon stond allemaal onzin, we hebben het nagekeken, bijv. E afwenden, B rechterhand stond er: Niet op de E-B lijn, want OMG, dat kunnen ze niet eens zien !!! Allemaal van die flauwe dingen??
En deze proeven gingen 3x zo fijn als de laatste keer in Wijk bij Duurstede, daar werd ik wél 2x dik 1e met 185 en 190 punten..Als ik deze proeven daar had neergezet had ik dik in de 200 gereden
@ WenK: Ja, maar dan hoeft de jury volgens mij toch niet zo oneerlijk te doen, ik vind het echt niet moeilijk om laatst, enalaatste of 25e te worden. Maar het moet eerlijk gaan en niet haflingers afrekenen, wij doen óók ons best om een nette proef neer te zetten en dat moet de jury even gaan inzien.

Maanling schreef:*rijdt vanavond meteen even de grens over om zo'n echte belse wafel te zoeken*
ne pannenkoek met ijs, chocoladesaus en banaan! dat gade wel vinden

->> verzet naar receptjes ea voor vegies en vega's
VivaLaVida schreef:ik rijd met mn haf tussen de paarden, nou ben door de B en L1 gevlogen hoor.. kreeg heus weleens k*tpunten terwijl ik dacht dat ik goed gereden had.. jammer dan.. toch?

krak schreef:how how, ons vergelijken met verkrachters gaat hier wel hééél ver!maar door zulke mannen, die hier ook op bokt zullen zitten, vind ik het dus zelf niet slim om haar naam enzo op bokt te gooiendat zij profielen maakt zoveel zij wil, dat is dan maar op haar verantwoordelijkheid
![]()
ik heb al meermaals gezegd wat mij aan haar stoort, nl haar taalgebruik, immens hoge ego, neerkijken op juryleden alsof het haar persoonlijke slaven zijn en vooral, neerkijken op mensen die geen Haflinger hebben.
en de reacties daarop die spreken voor zich![]()
en normaal gezien zou ik mijn frustraties via pb sturen, maar aangezien zij hier open en bloot mensen zit uit te schelden.... mja dan hou ik mijn Belgische wafel ook niet meer
krak schreef:voila, maar dat is een normale reactie.
ff binnensmonds vloeken, in de camion nog op u eigen duvellen, en in de tent samen met die juryleden een pint pakken.
ofwel accepteert ge gewoon dat het een FEIT is dat dressuur nu eenmaal een jurysport is, ofwel doet ge iets anders
(opmerkingen op de proef klopten namelijk helemaal niet met mijn gevoel over de proef, een echt fijne schouderbinnenwaarts kreeg een 4 terwijl mijn achterwaarts wat tegen de hand was en met protest en scheef achterwaarts ging een 7 kreeg, enkel het fout aanspringen was heel correct met een 3 gewaardeerd.) polly2 schreef:Ik zei al: het is een extreem voorbeeld....
Soms moet je iets groot doortrekken om een vergelijking te maken....
Zo is het dus bedoeld...en verder niks....alleen maar als uitvergroot voorbeeld van hoe iets kan zijn..

WenK schreef:Haha ik heb juf gebeld ff tegen haar aan gescholden (verd*mme, doe je zo je best, voelt het eindelijk eens goed en dat dit) en vervolgens de tip gehad om het protocol door te scheuren en er een aansteker onder te houden...(opmerkingen op de proef klopten namelijk helemaal niet met mijn gevoel over de proef, een echt fijne schouderbinnenwaarts kreeg een 4 terwijl mijn achterwaarts wat tegen de hand was en met protest en scheef achterwaarts ging een 7 kreeg, enkel het fout aanspringen was heel correct met een 3 gewaardeerd.)

VivaLaVida schreef:Stravero schreef:@ runningkawa: De andere deelnemers waren de punten ook niet hoe het zou moeten zijn, het was gewoon oneerlijk gegaan en dat zeiden 5 mensen van de 7 van mijn groep..
Op mijn coupon stond allemaal onzin, we hebben het nagekeken, bijv. E afwenden, B rechterhand stond er: Niet op de E-B lijn, want OMG, dat kunnen ze niet eens zien !!! Allemaal van die flauwe dingen??
En deze proeven gingen 3x zo fijn als de laatste keer in Wijk bij Duurstede, daar werd ik wél 2x dik 1e met 185 en 190 punten..Als ik deze proeven daar had neergezet had ik dik in de 200 gereden
@ WenK: Ja, maar dan hoeft de jury volgens mij toch niet zo oneerlijk te doen, ik vind het echt niet moeilijk om laatst, enalaatste of 25e te worden. Maar het moet eerlijk gaan en niet haflingers afrekenen, wij doen óók ons best om een nette proef neer te zetten en dat moet de jury even gaan inzien.
en in WBD heb ik pas weer een lekkere proef neergezet met k*tpunten... nouen.. volgende keer beter toch
*gaat nu de hele discussie lezen*

..