Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oosterhoff schreef:Ik ook net mijn brief binnen. Ook in leusden. Ilze de Meer zegt me helemaal niets

Lowara schreef:hoe weet je de plaats al dan?
zie alleen staan dat de brochures vanaf de derde week van augustus worden vrijgegeven en je je vanaf dan kan aanmelden?

) door C. Rijpkema

ik kreeg hem ook vandaag! zitten inderdaad veel bekenden bij zeg, zowiezo 3 bokkers, en ken 4 mensen persoolijk!
!Nimroy schreef:Eindelijk ook mn brief gekregen!! Zit samen met Tabitha ( Ken jou wel van Mies met de foto's enzo hihi![]()
Voorderest geen bekende.. Kelly Pijnacker komt me wel bekend voor maar kan t zo ff niet plaatsen..
Cursus word gegeven op 11 nov. ( mag me lampion mee??) door C. Rijpkema
Ben benieuwd!!

VValar schreef:Nimroy schreef:Eindelijk ook mn brief gekregen!! Zit samen met Tabitha ( Ken jou wel van Mies met de foto's enzo hihi![]()
Voorderest geen bekende.. Kelly Pijnacker komt me wel bekend voor maar kan t zo ff niet plaatsen..
Cursus word gegeven op 11 nov. ( mag me lampion mee??) door C. Rijpkema
Ben benieuwd!!
Ha leuk dat je me kent van de foto's. Wat is jouw volledige naam? (dan kan ik je opzoeken op de ledenlijst). Heb nl ook de brief ontvangen vandaag! Cursusleider ken ik niet persoonlijk. Weet je hoe hij les geeft? Ja ik neem ook mijn lampion mee, in de hoop dat we een berg snoep mee krijgen!

als je het snel zegt, is het niet veel ! 
Met heeel veeeel bekende
. Lekker dichtbij, nog geen 3 minuten fietsen
. acacia schreef:noujaa, "maar"......![]()
als je het snel zegt, is het niet veel !