maja je moet af en toe ook wat anders verzinnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mien1984 schreef:hoi,
leuke spelletjes voor de manege zijn schipper mag ik overvaren of paardenvoetballen
Ik geef zelf les op een manege bedrijf en verzin altijd wat leuks als we spelletjes gaan doen.
Ook moeten ze proberen om zo snel mogelijk bij een letter te komen en met hun handen hun tenen aanraken.
Laats zei ik dat ze de hoef van de pony is moesten aan raken.
Je had ze moeten zien kijken. Tot dat de eerste er af sprong en de hoef aan raakte!
Helemaal geweldig! Begin voornamelijk met 3 hoeken te rijden en rondjes.
En dan zelf leren sturen.
Groetjes
Ilja000 schreef:Voor de hele kleintjes: hoofd schouder knie en teen en daarna van je pony af en bij je pony wijzen en zingen!
Schipper mag ik overvaren, moeder moeder hoe laat is het, vies en lekkerland, ziekenhuistikkertje, 1 2 3 fotomodel....
Ilja000 schreef:Vies is bijv. bij A en lekker bij C. Tikker in het midden en roept "Lust jij...." wat ze vies vinden moeten ze naar A, anders naar C en maar tikken ondertussen!
Ziekenhuistikkertje: vasthouden waar je getikt bent.
daffodil schreef:Ze zijn helemaal wild van springen en we hadden onderlinge wedstrijd. Moesten ze kiezen tussen een volledig springparcours of een prix caprilli. Overigens had ik het laatste woord in of ze wel een parcours konden springen hoor. Maar goed ben ik inde les die prix caprilli aan het oefenen, zijn het juist de kids die een parcours gingen springen, die er een klerezooi van aan het maken waren!!! Eén groot feest, scheuren, trekken etc. nou dan word ik echt woest hoor, niet normaal sturen maar dan wel nog even aan één teugel trekken, moet je bij mij niet doen....