Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Plona schreef:Ik vind haflingers enzo juist prachtig. En meestal zie ik mensen met koudbloeden meer plezier hebben als mensen met paarden met meer bloed dus dan vind ik het alleen nog beter. Zolang het maar leuk is
Snoevie schreef:Plona schreef:Ik vind haflingers enzo juist prachtig. En meestal zie ik mensen met koudbloeden meer plezier hebben als mensen met paarden met meer bloed dus dan vind ik het alleen nog beter. Zolang het maar leuk is
dat heb ik nooit gezien,waarom zou een koudbloedruiter meer plezier hebben?
iedereen is toch het gekst op zijn eigen paard
ACSM schreef:KsVrPy schreef:Het ligt altijd aan de jury...
Dat denk ik niet....
Fyenna schreef:Snoevie schreef:
dat heb ik nooit gezien,waarom zou een koudbloedruiter meer plezier hebben?
iedereen is toch het gekst op zijn eigen paard
Ik denk dat snoevie bedoeld dat koudbloedruiters (om maar ff in hokjes te denken) niet echt voor de prestaties gaan, zo van pony in de krul en laat hem maar sjouwen.
Fitzroy schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
Sjolvir schreef:Plurkssssss
Mijn fjordje leuk ding, simpel ding.. simpele gangen..
super karakter...(lekker druk gebakje..)
doet alles..... wat ik vraag.. ook al vraag ik het verkeerd vraag...
(bijvoorbeeld ik heb nogal de neiging de schouder
binnenw. veels te scherp in te zetten..)
Of't leuk is in de ring.. geen idee.. ik vind van wel..
anders reed ik geen wedstrijden..
wat de jury ervan vind... Wisselend, en is hun goed
recht.... (he dat super gaande paard, mag best
voor mij eindigen! lijkt me ook zo te horen! mijn
keus dat ik op een simpel ding meedoe...)
Voel me niet benadeeld overigens...
Gisteren dikke pret gehad op het regio kampioenschap
Zuid Holland M2 paarden..
Streven was niet laatste worden..
(ruiter ken uw beperkingen!
niet laatste was mijn reeele wens!
Op meer dan dat kon ik niet hopen!
althans met mijn fjord! ik ken er die super gaan...)
Is gelukt!!! Zijn 2 na laatste geworden!!!
loon_corr schreef:Ik vind het super als ze in de ring komen.
Maar meestal zie je ook bij jury's (jammer genoeg) dat ze extra laag gaan jureren.
Shanna schreef:Fitzroy schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
en juist daarom zou ik met een koudbloed gaan starten om te laten zien dat ze he dus juist WEL kunnen en dus WEL geschikte paarden zijn voor de dresuur
Shanna schreef:Fitzroy schreef:Ik houd ook niet koudbloeden. Vraag me altijd af waarom zo iemand dressuur gaat rijden zonder een daarvoor geschikt paard.
en juist daarom zou ik met een koudbloed gaan starten om te laten zien dat ze he dus juist WEL kunnen en dus WEL geschikte paarden zijn voor de dresuur
Pletje123 schreef:Mijn vriend heeft met zijn Fries in een viertal gereden. Zij zijn kampioen van Nederland geworden. Dus ook gewonnen van KWPN-ers
Pletje123 schreef:Als je een paard hebt wat goed loopt en veel uitstraling heeft, dan kan je ook op kampioenschappen wel een kansje wagen hoor
moniquelucky schreef:Lol met je knol vind ik het belangrijkste wat voor types het ook zijn