Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jibbele schreef:toen ik voor het eerst met mijn pony in de b reed ging het totaal niet goed.
hij bokt sprong weg in de galop enz. dat ik daarna bij de jury moest komen had ik wel verwacht maar het commentaar oh,oh "ik snap echt niet wat jij hier komt doen, ga eerst maar eens 60 uur per week trainen en als je vol houd dan zie ik je over een jaartje wel terug"
Belachelijk zij is echt niet goed wijs gewoon wat kan je verwachten van een jonge pony en die ook nog eens voor het eerst mee doet?
Mijn trainer zegt altijd bij de eerst 15 wedstrijden moet je niet eens kijken naar de punten eerst maar eens kilometers maken, komt allemaal vanzelf.
Fitzroy schreef:Maar oosterhoff, zijn er werkelijk juryleden die zeggen dat mensen beter thuis kunnen blijven op een arrogante manier?
Ik kan me dat niet voorstellen. Ten eerste wordt er al nooit commentaar gevraagd na afloop van de wedstrijd en ten tweede lijkt het me erg onwaarschijnlijk als deze opmerking op een protocol gezet zou worden.
daydream schreef:ik heb meer iets zieligs... er was een nogal volslanke deelneemster op een slanke kwpner , en toen kwam de jury na de proef uit de auto en zei: hij kan je gewicht niet dragen ... deelneemster huilen, hoorde al niet eens meer dat hij uitlegde waarom niet (paard moest rug beter gebruiken)
ik stond vlakbij en kon alles zien en horen. mensen van stal hebben nog koffie voor haar gehaald en toen ging t wel weer. ik vond het wel zielig voor haar maar die man drukte zich nogal onhandig uit ik denk niet dat hij t zo bedoelde (dat het er zo stellig uitkwam aan het begin. hij had misschien beter kunnen zeggen, het heeft niets met je gewicht te maken maar...)
Fitzroy schreef:Het maakt het jureren er alleen niet leuker op
Alane schreef:Zeker moet je ergens beginnen, maar wat zet je nu op het protocol als iemand rijdt alsof ie net het peerd uit de wei heeft geplukt en er voor de eerste keer opzit?
daarbij is de een qua uitdrukkingsvaardigheid wat handiger dan een ander... ik ga er in iedergeval NIET vanuit dat de meesten er zitten om een deelnemer onderuit te schoffelen..
blupie schreef:zegt de jury na afloop dat ze beter kan stoppen want de pony was nog geen 10 euro waard. nou ja zeg.
Cinzano schreef:@Jarno, hier kan de jury niet altijd wat aan doen, het kan ook de schrijfster zijn die niet zo vlot is en dan zal de jury zich moeten beperken qua commentaar