Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sansje schreef:Volgens haar waren er duizenden aanmeldingen.
Het kan zijn dat dit alleen de inzendingen voor Z-jurylid zijn. Sansje schreef:Ik lig eruit.... heb vandaag een brief gehad dat mijn klassering niet voldoet zoals ik al had gevreesd.
CGJ12 schreef:ik mis:
5. u heeft nog geen 20 keer gejureerd ....
was het dan tóch bluf..... ?![]()
![]()
Remember schreef:
Daar zijn ze vlot mee dan... Mijn leeftijd klopt op een maand na niet, zouden ze dat over het hoofd zien dan, aangezien ik nog niets gehoord heb![]()
Fitzroy schreef:Remember schreef:
Daar zijn ze vlot mee dan... Mijn leeftijd klopt op een maand na niet, zouden ze dat over het hoofd zien dan, aangezien ik nog niets gehoord heb![]()
Misschien doen ze het wel net als bij de ponyruiters, in het jaar dat je 21 wordt mag je inschrijven![]()
Overigens ken ik ook een geval van iemand die aangenomen was voor de cursus en later alsnog moest afhaken vanwege niet voldoen aan de eisen. Was er ook tussendoor geslipt.
! Ik reken nergens op, heb (hopelijk!) nog jaren voor de boeg om de cursus dan een keer te doen
... Geen nieuws is in mijn geval nog steeds goed nieuws op dit moment
AmonRe schreef:Raar dat de KNHS nog steeds niet de aanvangsdatum en de lokaties bekend hebben gemaakt.....

Harinaatje schreef:mag je niet op curcus?
AmonRe schreef:Nee, helaas!
Mijn vriendin gaat over de opleidingen in de regio Zeeland, vandaar dat ik het al weet.

)