ergernissen van juryleden, deelnemers en secretariaten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: ergernissen van juryleden, deelnemers en secretariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:29

Heel irritant ja, die startcoupons. Heb ze net gisteren weer zitten schrijven voor a.s. zondag. Vul in ieder geval even de plaats, datum en klasse in, dat lijkt me niet zo veel moeite. Ik kon gisteren weer even 100 keer gaan invullen....grrr. Alsof het al niet genoeg werk is.

Ik heb me vrijdag trouwens ook geërgerd aan het commentaar op mijn coupon: H-X-F van hand veranderen in middendraf. Commentaar: meer buiging bij B
Ja, daar heb ik wat aan. Waarschijnlijk een fout van de schrijver ( althans, je hoopt toch dat de jury niet zulke onzin uitkraamt )

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 09:39

erleyne schreef:

Ik heb me vrijdag trouwens ook geërgerd aan het commentaar op mijn coupon: H-X-F van hand veranderen in middendraf. Commentaar: meer buiging bij B

Hoe bedenk je zoiets, wat een grappenmaker .
Ik zie de humor er wel van in.

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 21:53

Ha ha wat ik zaterdag mee maakte!! Vraagt de jury aan het eind van mijn proef of ik wel weet waar je bij een grote volte bij C (op de rechterhand) uitkomt op de hoefslag.....dus ik zeg beleefd....tussen E en H....hij zegt....dat is dus fout!!...je komt bij M op de hoefslag!...nou moet je mij wat wijs maken maar bij C is toch de oefening afgelopen!!

Vervolgens zegt hij dat ik mijn paard voortaan, laag diep en rond moet rijden(hij vond dat een lokaal probleem en ik kom niet eens uit die buurt, haha)...dus zeg ik weer beleefd...maar dat mag toch niet in je proef..dat is toch iets voor de training....hij zegt..ik heb dat liever..
Toen ben ik maar gauw bij A de ring uit gereden, want dat ging niet goed komen anders.

Die vent spoorde echt niet.
Hij vroeg vervolgens aan een vrouwtje wat na mij de ring in kwam of haar paard een Fries was...GRRRR...dat paard had twee witte benen achter en mooie bruine liezen en mooi bruin om het neusje...GRRR en zo iemand moet dan je proef beoordelen!!
Weg met die mafkees, hij moet lekker achter e geraniums zitten en nooit meer in de buurt van paarden komen

Zoiets idioots heb ik nou echt nog nooit meegemaakt! om de dood te lachen!

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 07:28

Zulke juryleden moeten dus gewoon van de lijst geschrapt worden...

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 09:50

Mijn grootste ergernis is wel dat ruiters niet komen opdagen, zit je altijd te klooien met inrijtijden. Vind ik wel zo aso.

Verders komen we buiten nogal eens wat juryleden tegen die behoorlijk chagrijnig zijn na een paar uur. Snap ik wel, als je nog niks te drinken gehad hebt bij > 25 graden, maar daar kan ik ook niks aan doen.
Ik troon altijd moeders mee, die is erg goed in het opvrolijken van juryleden

Van de winter een hele stomme actie uitgehaald, 's ochtends vroeg sta ik klaar op het parkeerterrein; singel vergeten.
De wedstrijdsecretaresse heeft even gebeld en heeft toen haar man er op uit gestuurd om verderop in de straat, bij 1 van de leden, een singel te gaan lenen.
Dat vond ik wel helemaal te gek, echt superaardig.

tomcat701

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:01

Dat je bijna moet smeken om mee te mogen rijden
Dat is nu dus het geval....

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:21

maar dan weet je ook dat je te laat was met opgeven.

Wel baal je achteraf als een stekker dat je niet kunt starten en je ziet op de uitlagen dat er 3 niet gekomen zijn....

Baleno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:26

ik erger me meestal aan mijn mede- losrijders :P
laatst had ik wedstrijd, ik rijd los met Z- ruiters(paarden) dus ik ga m'n 1e proef in gaat super, daarna ik kom met lang teugeltje in de binnenbak,,
schrikt m'n pony en rent weg(een vlek op de muur -.-') en dan kijken ze je allemaal arrogant aan, terwijl nog geen 2 sec. later hun eigen paard aan de kletter gaat :P
en ik vind dat jury's wat hogere punten moeten geven, ik had laatst echt een geweldige middendraf(helemaal keurig op de letter enz.enz) ik al helemaal blij
krijg ik een 6 -.-'
of aan mensen die hun honden niet in bedwang kunnen houden. ook zo irritant en dan gaan die beesten blaffen en 'vechten' en valt er wat om en hup weer een bok en dan heb je een 5 voor je midden galop.
(gebeurde op mijn wedstrijd :P) en er stond bij(wat ik wel grappig vond) ''zwiept uit'' dat stond er wel grappig :o

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:48

tje, waarom ga je eigenlijk nog? Stomme Z ruiters die totaal geen ervaring hebben en als jouw pony schrikt moeten ze inderdaad gewoon aan de kant!

En ja, juries, jullie punten veel te laag....Ruiters kunnen zelf best uitmaken of iets voor een 10 of een 6 gaat!

Meis, zonder gekheid, als je deze post over 10 jaar terug leest hoop ik dat je er zelf om kan lachen, maar fouten moet je vooral bij jezelf zoeken en niet bij ervaren wedstrijdruiters, juries of honden.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:51

Dit is een heel oud topic, daarom een slotje.