Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb m nu naast mn bed liggen. wilde eigenlijk alvast wat actief gaan lezen, maar ga och maar slapen 
Nikie1995 schreef:HaHa ja het was wel een goede map heIk heb m nu naast mn bed liggen. wilde eigenlijk alvast wat actief gaan lezen, maar ga och maar slapen
Denk dat we best een ok groep hebben, vind je niet?
De groep is zeker oke! Ik heb er ook erg veel zin in! Ben stiekem al wel een beetje begonnen met het doorlezen van de map, het spreekt op vele punten wel voorzich maar ik zal zeker de komende tijd serieus gaan leren... (ppfff dat is al een hele tijd geleden voor mij haha)
Volgende week dus paardenbeestje mee... ben erg benieuwd wat jullie van haar vinden haha
maar das over 2 weken pas
(iig van het eerste deel

Eerst even gezellig wat eten met klasgenootje en dan 19.00 start eindelijk de lang verwachtte cursus voor mij
. Ben benieuwd, deel van de groep ken ik al want dat zijn klasgenoten. Doe het via school
Nikie1995 schreef:@Silly_women; Parcousje springen? Nee toch, hoefden wij toch niet? We moesten er wel serieus mee aan de slag omdat we les moeten geven in het springen maar ik geloof niet dat we zelf ook moesten springen... Maargoed, ik ga vanaf het nieuwe jaar naar de balkjesles op de manege (springen voor beginners hihi) Ben niet onbekend met springen hoor, heb veel vriendinnen die springen en ga regelmatig mee op wedstrijd of naar springles, vroeger zelf ook wel gedaan tot die keer dat het goed mis ging en ik met mijn (vorige) paard en al in de hindernis lag,, maargoed dat is al een aantal jaar geleden dus wil het nu wel weer oppakken.. Doe het thuis ook wel eens maar dan heeeeeeel laag haha, voor de afwisseling.. Merrie lief vind het wel leuk maar vind het net zo spannend als ik
Ach en je paardje zal wel meevallen toch? Het gaat er toch ook om hoe jij rijd en hoe je je paard traint, dan maakt het toch helemaal niet uit wat voor paard je hebt? Komt vast wel goed!
Ben de enige allrounder he 
Je mag nooit hoger springen als dat een gevaar voor de combi geeft volgens mij 
Silly_Woman schreef:Nikie1995 schreef:@Silly_women; Parcousje springen? Nee toch, hoefden wij toch niet? We moesten er wel serieus mee aan de slag omdat we les moeten geven in het springen maar ik geloof niet dat we zelf ook moesten springen... Maargoed, ik ga vanaf het nieuwe jaar naar de balkjesles op de manege (springen voor beginners hihi) Ben niet onbekend met springen hoor, heb veel vriendinnen die springen en ga regelmatig mee op wedstrijd of naar springles, vroeger zelf ook wel gedaan tot die keer dat het goed mis ging en ik met mijn (vorige) paard en al in de hindernis lag,, maargoed dat is al een aantal jaar geleden dus wil het nu wel weer oppakken.. Doe het thuis ook wel eens maar dan heeeeeeel laag haha, voor de afwisseling.. Merrie lief vind het wel leuk maar vind het net zo spannend als ik
Ach en je paardje zal wel meevallen toch? Het gaat er toch ook om hoe jij rijd en hoe je je paard traint, dan maakt het toch helemaal niet uit wat voor paard je hebt? Komt vast wel goed!
Nee jullie niet maar ik welBen de enige allrounder he
HaHa maar gaat goed komenJe mag nooit hoger springen als dat een gevaar voor de combi geeft volgens mij
Nee maar ze willen wel een beetje ok paarden
Silly_Woman schreef:Nikie1995 schreef:@Silly_women; Parcousje springen? Nee toch, hoefden wij toch niet? We moesten er wel serieus mee aan de slag omdat we les moeten geven in het springen maar ik geloof niet dat we zelf ook moesten springen... Maargoed, ik ga vanaf het nieuwe jaar naar de balkjesles op de manege (springen voor beginners hihi) Ben niet onbekend met springen hoor, heb veel vriendinnen die springen en ga regelmatig mee op wedstrijd of naar springles, vroeger zelf ook wel gedaan tot die keer dat het goed mis ging en ik met mijn (vorige) paard en al in de hindernis lag,, maargoed dat is al een aantal jaar geleden dus wil het nu wel weer oppakken.. Doe het thuis ook wel eens maar dan heeeeeeel laag haha, voor de afwisseling.. Merrie lief vind het wel leuk maar vind het net zo spannend als ik
Nee jullie niet maar ik welBen de enige allrounder he
HaHa maar gaat goed komenJe mag nooit hoger springen als dat een gevaar voor de combi geeft volgens mij
Nee maar ze willen wel een beetje ok paarden
gezellig tussen al die dressuurmutsen haha 
BuenaVista schreef:Lielle schreef:dan moet je wsl op een andere locatie springexamen doen, althans zo ging het vorig jaar bij ons. Examen is trouwens op twee paarden, alleen bij twijfel nog met een derde paard.
Je eigen en nog twee? Dat had ik volgens mij....
. Wat een map zeg, en wat een informatie, Wel hele leuke groep(oke een deel kende ik al zitten een paar klasgenoten bij namelijk) 
dus op de theorie zal ik ff goed mijn best moeten doen, eigenlijk weet je alles al, maar het is wat meerdere hier zeggen zoals het in het boek staat moet het ook op papier.
met hem altijd het dak op springt
)