Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
talented schreef:Zijn er voor de Z cursus ook veel meer aanmeldingen dan ze toe kunnen laten? Ik wil die volgend jaar namelijk gaan doen!
KarinvdM schreef:Ja, voor de Z gaat het volgend jaar net zo als nu met de L en M cursus.
vonneke schreef:nog steeds geen brief....
yvonnepuntnl schreef:talented schreef:Zijn er voor de Z cursus ook veel meer aanmeldingen dan ze toe kunnen laten? Ik wil die volgend jaar namelijk gaan doen!
In Gelderland waren 40 aanmeldingen voor 4 plaatsten![]()
Maar daar zijn wel een paar mensen doorgeschoven naar provincies die niet genoeg aanmeldingen hadden.
Bettine schreef:yvonnepuntnl schreef:
In Gelderland waren 40 aanmeldingen voor 4 plaatsten![]()
Maar daar zijn wel een paar mensen doorgeschoven naar provincies die niet genoeg aanmeldingen hadden.
Nee, andersom. Uit de provincies waar te weinig aanmeldingen waren, hebben ze plaatsen doorgeschoven naar Gelderland, zodat er daar nu meer dan 4 mensen de cursus kunnen doen.
Ken een paar mensen hier uit de buurt die zich voor Gelderland hadden opgegeven, maar héél erg duidelijk op hun motivatie hadden aangegeven ook in Utrecht de cursus te willen/kunnen volgen, mocht het in Gelderland vol zijn. In Utrecht hadden ze te weinig aanmeldingen, maar degenen die ik ken die hadden aangegeven de cursus ook gráág in Utrecht te willen doen hebben allemaal te horen gekregen niet mee te mogen doen.
saden schreef:Ik doe mee!!!
Net de post uit de bus gehaald en daar zat een brief van de KNHS bij. Open gemaakt en tot mijn grote verbazing mag ik 7 januari naar Assen komen voor de jurycursus!