_10_ schreef:
Ik vind het erg naar (sorry...jij bent niet de enige...maar ik neem je nu even als voorbeeld) dat de TS nu op deze manier belachelijk wordt gemaakt. Dat vind ik nou ook weer niet nodig....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_10_ schreef:

, ben zelfs gaan piepen, maar buiten haar leeftijd (waar ik zag dat ze dus ineens 16 is) heb ik weggeklikt.

ben er zelf minstens even schuldig aan geweest
krak schreef:ben het wel eens mt Polly.
ik ben even schuldig, ben zelfs gaan piepen, maar buiten haar leeftijd (waar ik zag dat ze dus ineens 16 is) heb ik weggeklikt.

krak schreef:tis u vergeven 10tje![]()
ben er zelf minstens even schuldig aan geweest
![]()
ach ja, ik en penny's gaan gewoon écht niet samen, tis bij deze weer bewezen

10 gij slecht karakter, ziet nu se
krak schreef:mja ik weet het, maar een betere verklaring vind ik niet hoor![]()
ach ik ga zwijgen want daar ga ik weer10 gij slecht karakter, ziet nu se

om in u broek te doen zo toepasselijk
polly2 schreef:_10_ schreef:
Ik vind het erg naar (sorry...jij bent niet de enige...maar ik neem je nu even als voorbeeld) dat de TS nu op deze manier belachelijk wordt gemaakt. Dat vind ik nou ook weer niet nodig....

krak schreef:idd, zoals Wenk zegt. door zo een grote mond te willen opzettn, heeft ze een aantal mensen, waaronder mij dus, tegen haar gekregen.
ze krijgt weerwoord. eerst vriendelijk, maar ja hallo seg wat een reacties
dus de weerwoorden worden, zoals dat dan ook normaal is met actie - reactie, feller
ts flipt door en begint iedereen verrot te schelden en te doen?
nu, maar al goed dat we er idd zo goed mee kunnen lachen

WenK schreef:Heb je ook wel gelijk in Polly2, maar goed, ze heeft er zelf om gevraagd en wij hebben ons lolletje er ook wel mee gehad...

dat zij profielen maakt zoveel zij wil, dat is dan maar op haar verantwoordelijkheid

Maanling schreef:Lekker man, Belgische wafels...

krak schreef:neee jong! gij weet duidelijk nog niet hoe ge ne echte Belgische wafel moet eten he![]()
men neme een wafel...
men neme een bol vanilleijs
men neme een banaan en snijdt deze in schijfjes
leg de schijfjes op de wafel en op het ijs
garneer met chocoladesaus
eventueel slagroom erbij, een toefje of 2
et voila, smakelijk![]()
sorry voor de offtopic. maar dit moest ik gewoon echt delen met jullie