Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammie schreef:15 wedstrijden? Dan kun je al door 2 klasses heen zijn! En 1 zeker! Gewoon goed voorbereid gaan, goed oefenen en dan gaan.
oosterhoff schreef:ik vind het wel een goede instelling. Niet elke ruiter is zo kundig dat hij zo door de klasses heen rijd en daarbij is ook niet elk paard een bewegingswonder. Als je afgaat op de dingen die hier in dit topic voorbij komen dan zijn de juryleden ook niet altijd objectief en als je toevallig met een vos komt met heel veel wit.......... en ga zo maar door. Als je al gaat met het idee dat je even twee klasses zo uitrijd dan zal het voor velen erg tegenvallen. Zeker voor de onervaren wedstrijdruiter
Sammie schreef:oosterhoff schreef:ik vind het wel een goede instelling. Niet elke ruiter is zo kundig dat hij zo door de klasses heen rijd en daarbij is ook niet elk paard een bewegingswonder. Als je afgaat op de dingen die hier in dit topic voorbij komen dan zijn de juryleden ook niet altijd objectief en als je toevallig met een vos komt met heel veel wit.......... en ga zo maar door. Als je al gaat met het idee dat je even twee klasses zo uitrijd dan zal het voor velen erg tegenvallen. Zeker voor de onervaren wedstrijdruiter
Ik zeg ook niet dat je met die instelling van: "dat rijd ik wel even" moet gaan, maar wel met een gedegen voorbereiding en dat schort er nogal eens aan. Tevens al die verklaringen voor te lage punten als in: "Ja, maar het is een vos" "Ja, maar het is geen Jazz"ligt vaak, zo niet altijd gewoon aan de proef zelf die niet voldoende was. Je kunt gerust op wedstrijd gaan als het nog niet allemaal bevestigd is, kilometers moet iedereen (ook het paard) maken. Maar 15 wedstrijden(!) vind ik toch wel iets te veel. Als je dan ál die 15 wedstrijden ook geen wp maakt dan heeft het niks met kilometers maken te maken, maar met gewoon niet goed rijden. In die 15 wedstrijden zul je wrs ook verschillende jury's hebben gehad, waarbij de strenge, de makkelijke, de zwartkijker én de Jazzkijker ongetwijfeld allemal de revue hebben gepasseerd. En dan vinden ze blijkbaar allemaal hetzelfde. Lijkt mij dat je dan niet de jury de schuld kan geven?
Sammie schreef:Dan start je toch hc?