Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vonneke schreef:ik zag vandaag op concour ook mensen in volledig tenu. toch vind ik dat met dit weer ook niet verstandig.
het is misschien wel mooier maar om met een jasje te rijden in de volle zon... dat vind ik met de gedachte naar de gezondheid niet verstandig
Nou zooooo snel ga je ook weer niet dood hoor,een paar slokken water tussendoor en gaan met die banaan.
ambre schreef:Misschien minder mooi,ik heb een paar weken geleden 2 paarden gestart met hoed en jas en moest toch echt een uur gaan zitten daarna.
Was echt oververhit geraakt,duizelig en trillend heb ik bij moeten komen.
Kun je nog beter met een goeie cap rijden,die hoedjes ventileren natuurlijk niets.Een zonnesteek komt echt niet allen in de tropen voor!
). Moest met die merrie ook hard werken (altijd hoor, ook als het 18 graden is).

PERENBOOMPIE schreef:vonneke schreef:ik zag vandaag op concour ook mensen in volledig tenu. toch vind ik dat met dit weer ook niet verstandig.
het is misschien wel mooier maar om met een jasje te rijden in de volle zon... dat vind ik met de gedachte naar de gezondheid niet verstandig
Nou zooooo snel ga je ook weer niet dood hoor,een paar slokken water tussendoor en gaan met die banaan.
Zomertenue is voor watjes!
ik kan echt niet over warmte, dus ik heb m'n jasje gewoon uit hoor. enne ben echt geen watje. heb een keer 2 weken met een zwaargekneusde muis rond gelopen omdat ik vond dat het wel mee viel
dacht de dokter anders over 
ladylay schreef:Bij het springen wordt er alleen maar bijna met Kingsland Showshirts gereden.
aan mogen doen?