Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

krak schreef:waar de grote "knip" staat, had ze de naam van de jury gezet. voor én achternaam...
die geslachtdelen en andere leuke dingen had ze iets erna gezet, maar dat was denk ik meer aan mij gericht, en anderen die het niet met haar eens zijn![]()
ik heb ook een lichtelijk voorgevoel dat de ouders van dochterlief idd niet weten wat dochterlief allemaal zegt en uitspookt op het internet.... tis maar een klein voorgevoel ze
Stravero schreef:Ohja, het gaat hier om:
*KNIP*

Stravero schreef:krak schreef:waar de grote "knip" staat, had ze de naam van de jury gezet. voor én achternaam...
die geslachtdelen en andere leuke dingen had ze iets erna gezet, maar dat was denk ik meer aan mij gericht, en anderen die het niet met haar eens zijn![]()
ik heb ook een lichtelijk voorgevoel dat de ouders van dochterlief idd niet weten wat dochterlief allemaal zegt en uitspookt op het internet.... tis maar een klein voorgevoel ze
Oh jawel hoor, mijn ouders kijken regelmatig en die zijn het met MIJ eens en vele meerderen die mijn en mijn haf vaak zien rijden. Maar joh ik laat jullie wel l*llen hoor, want heb gewoon sgeit aan jullie allemaal
tuurlijk meisje

_10_ schreef:
miep1979 schreef:
Is Hyves, dat kan ik hier niet openen... Ben wel schiewnierig wat daar staat...

, een rijfoto, een standfoto en nog een foto van (denk ik) een ander pony'tje.
REMMEN LOS
krak schreef:je mist niet zoveel hoor![]()
enkele foto's van een pony met zen oren in zen nek met wat bekertjes, die kletsnat van het zweet staat te poseren, eentje van haar voor een spiegel, een rijfoto, een standfoto en nog een foto van (denk ik) een ander pony'tje.
mààr wel met megaflashy barbieroze met hartjes gevulde achtergrond![]()
ik heb nu al getemd ondertussen... maar nog steeds geen sanctie?
ja ehm dan snap ik niet dat er mensen durven nukken over een ow krijgen want daar moet ge toch echt wel fameus u best voor doen blijkbaar![]()
en neeee het is niet omdat zij een Haflinger heeft dat ze er geen krijgt, alhoewel, dat zou betekenen dat ik ook volledig ow-proof ben![]()
REMMEN LOS
vandaar dat ik niet altijd 2 wp's per proef rijd)... Dan doe ik met je mee!!!!
WenK schreef:Oh... en waarom is dat grappig dan? Haha ben helemaal niet nieuwsgierig verder hoor...
Staat er iets over dit topic of is het haar profiel van hier ofzo???

. ok ze is een verwend nest met een grote mond, maar dit hoeft ook niet. je weet immers niet wat er allemaal op het internet zit he