Jury's die haflingers maar niets vinden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: Jury's die haflingers maar niets vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:58

Dat onderschrift van TS!!!!
Haha! Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:17

Ik begrijp er helemaal niks meer van.... Had ze echt de naam van jury hier zo neergezet met allerlei geslachtsdelen erom heen?

Ik denk dat Bokt haar inderdaad dan in bescherming moet nemen... voor een maand of zo.

Wat ik dus echt niet begrijp zijn de ouders.... Zouden die echt niet weten wat zo'n meisje allemaal uitspookt op internet? En hoe ze over juryleden spreekt, zonder op geen enkele manier duidelijk te maken dat de jury het inderdaad mis heeft???

Ik bedoel, ik heb eens bij haar berichten gespit, 1 rijfoto gevonden, van een travers met een gekanteld hoofd, van voren genomen.
Waarom zet je nou eigenlijk gewoon niet dat filmpje hier neer ipv te gaan schelden met geslachtsdelen???

Maak ons stil, snoer ons de mond, BEWIJS!!! dat jij het goed hebt en wij fout denken, laat zien!!! Je hebt het bewijs in handen, zeg je. Kom maar op dan. Ik ben de eerste die toe wil geven dat ze fout heeft gedacht en dat jij gelijk hebt en dat de jury een haflingerhater is.

Maar alleen als je dat laat zien.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:41

waar de grote "knip" staat, had ze de naam van de jury gezet. voor én achternaam...

die geslachtdelen en andere leuke dingen had ze iets erna gezet, maar dat was denk ik meer aan mij gericht, en anderen die het niet met haar eens zijn Knipoog

ik heb ook een lichtelijk voorgevoel dat de ouders van dochterlief idd niet weten wat dochterlief allemaal zegt en uitspookt op het internet.... tis maar een klein voorgevoel ze Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:49

Verdorie zeg, wilde ik net kijken hoe oud ze was, gooit ze haar profiel eruit Clown

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 22:10

TS is gewoon een triest geval dat ze zo reageert.........zou ze wel echt M2 rijden Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 09:41

krak schreef:
waar de grote "knip" staat, had ze de naam van de jury gezet. voor én achternaam...

die geslachtdelen en andere leuke dingen had ze iets erna gezet, maar dat was denk ik meer aan mij gericht, en anderen die het niet met haar eens zijn Knipoog

ik heb ook een lichtelijk voorgevoel dat de ouders van dochterlief idd niet weten wat dochterlief allemaal zegt en uitspookt op het internet.... tis maar een klein voorgevoel ze Knipoog

Oh jawel hoor, mijn ouders kijken regelmatig en die zijn het met MIJ eens en vele meerderen die mijn en mijn haf vaak zien rijden. Maar joh ik laat jullie wel l*llen hoor, want heb gewoon sgeit aan jullie allemaal Haha!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:44

Jeutje, ze wordt steeds volwassener!

En voor iemand die sgeit (?) heeft aan ons, laat je je toch behoorlijk kennen.

Je rijdt M2? Das best okee, zover zal ik waarschijnlijk nooit komen. Dus je bent zelf het lopende bewijs dat jury's je de punten toekennen die je verdiend. Hoe was je anders in de M2 gekomen? Doe gewoon extra je best en hou op met zeuren.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:47

Meisje meisje meisje, wees verstandig en hou op met zulke rare berichtne plaatsen. Je hebt mazzel dat ik niet eerder getemd hebt omdat je mij achterlijk en dom noemde maar je moet niet door blijven gaan. Je bent bewust provocerend bezig en dat is niet slim.

Blijf lekker trainen met je haf, fjord, belg, fries, of wat dan ook, rij voor wat je waard bent en slik gewoon soms een keer in plaats van je frustraties op internet te mikken.....je krijgt ze soms onverdiend en soms verdien je ze en krijg je ze niet, jammer dan!

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 09:54

Helaas hebben je ouders dus geen opleiding tot jury genoten. Weinig objectief dus.
Verder lijkt het me wijsheid om jou ook maar te laten praten, zoveel verstandigs komt er niet meer uit.
Nogmaals, gemiste kans TS, door je zeer onbeschofte manier van communiceren heb je eigenlijk je krediet weggegooid om je gelijk te kunnen halen meisje.
Zonde!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:01

Wij starten wel met een haflinger in de dressuur.

Janouk is nu Z startgerechtigd dressuur mennen en B + 8 dressuur onder het zadel en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat Janouk benadeeld is, omdat ze een haflinger is. Janouk heeft het soms wel moeilijk tegen extra showende NRPS, Welsh, Friezen, KWPN, etc.
Omdat ze overbouwd is, maait met haar voor- en achterbenen en uit zichzelf niet echt showt. Uitgestrekte gangen zijn niet haar sterkste punt, maar wij scoren op aanleuning, nagevelijkheid en ontspanning.
Wij zijn super trots op onze Haflinger, die haar 'mannetje' staat en boven alles hebben wij veel plezier met het wedstrijdrijden.

Ik heb veel respect voor de juryleden, die toch maar hun vrije tijd opofferen om ons te laten starten.

TS ik denk eerder dat je zelf een negatief beeld hebt van Haflingers. Jouw berichten helpen in ieder geval niet mee aan een positief beeld over onze haflingers. Straks in Ermelo zal je zien dat er heel wat haflingers Z1, Z2 en zelfs ZZ licht starten, die prima punten krijgen van de jury.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:17

Stravero schreef:
Ohja, het gaat hier om:

*KNIP*

Klik Clown

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:19

Sgeit, zou dat staan voor Super Geweldig Educatief Intelligent Talent???

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:22

Stravero schreef:
krak schreef:

Oh jawel hoor, mijn ouders kijken regelmatig en die zijn het met MIJ eens en vele meerderen die mijn en mijn haf vaak zien rijden. Maar joh ik laat jullie wel l*llen hoor, want heb gewoon sgeit aan jullie allemaal Haha!

iemand van 15 die hier effe een grote mond wil komen opzetten, maar nog niet eens tegoei Nederland kan typen Clown tuurlijk meisje Afbeelding

awel, u ouders moeten fier zijn op dochterlief Afbeelding

weet ge wat he klein kind, leer eerst manieren, kweek normen en waarden en kom dan nog eens terug Afbeelding

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:28

_10_ schreef:
Stravero schreef:
Ohja, het gaat hier om:

*KNIP*

Klik Clown

Nagelbijten / Gniffelen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:32

miep1979 schreef:
_10_ schreef:

Nagelbijten / Gniffelen

Verdrietig Is Hyves, dat kan ik hier niet openen... Ben wel schiewnierig wat daar staat... Bloos

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:38

@WenK is haar profiel Haha!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:39

Oh... en waarom is dat grappig dan? Haha ben helemaal niet nieuwsgierig verder hoor...

Staat er iets over dit topic of is het haar profiel van hier ofzo???

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:39

je mist niet zoveel hoor Knipoog
enkele foto's van een pony met zen oren in zen nek met wat bekertjes, die kletsnat van het zweet staat te poseren, eentje van haar voor een spiegel Clown , een rijfoto, een standfoto en nog een foto van (denk ik) een ander pony'tje.
mààr wel met megaflashy barbieroze met hartjes gevulde achtergrond Haha!

ik heb nu al getemd ondertussen... maar nog steeds geen sanctie?
ja ehm dan snap ik niet dat er mensen durven nukken over een ow krijgen want daar moet ge toch echt wel fameus u best voor doen blijkbaar Clown
en neeee het is niet omdat zij een Haflinger heeft dat ze er geen krijgt, alhoewel, dat zou betekenen dat ik ook volledig ow-proof ben Go jij! Go jij! Haha! REMMEN LOS Haha!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:42

krak schreef:
je mist niet zoveel hoor Knipoog
enkele foto's van een pony met zen oren in zen nek met wat bekertjes, die kletsnat van het zweet staat te poseren, eentje van haar voor een spiegel Clown , een rijfoto, een standfoto en nog een foto van (denk ik) een ander pony'tje.
mààr wel met megaflashy barbieroze met hartjes gevulde achtergrond Haha!

ik heb nu al getemd ondertussen... maar nog steeds geen sanctie?
ja ehm dan snap ik niet dat er mensen durven nukken over een ow krijgen want daar moet ge toch echt wel fameus u best voor doen blijkbaar Clown
en neeee het is niet omdat zij een Haflinger heeft dat ze er geen krijgt, alhoewel, dat zou betekenen dat ik ook volledig ow-proof ben Go jij! Go jij! Haha! REMMEN LOS Haha!

Zou dat met een tinker ook wel zo zijn dan?? Daarmee wordt je toch ook altijd benadeeld??? (oh Pling vandaar dat ik niet altijd 2 wp's per proef rijd)... Dan doe ik met je mee!!!!

Hmmm als het er vanavond nog op staat ga ik thuis maar eens dat profiel opzoeken.... Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:50

WenK schreef:
Oh... en waarom is dat grappig dan? Haha ben helemaal niet nieuwsgierig verder hoor...

Staat er iets over dit topic of is het haar profiel van hier ofzo???

Zoals krak al zegt is dat gewoon haar profiel.
Maar voor de geinteresseerde heb ik per pb ook haar volledige naam hoor Clown
en meer... Nagelbijten / Gniffelen

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:53

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:59

oeps...
Laatst bijgewerkt door WenK op 20-08-08 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:59

Hahaha die kan ik WEL zien!!!! Go jij! Go jij!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:05

Weet je...ik zie het heel simpel.
Soms heb je voordeel van het type paard (goh....denkt de jury: dat is best knap voor een Haflinger...geef maar een puntje extra)....
Soms heb je nadeel van je type paard...
Maar meestal is het gewoon je eigen rijden...
Er zijn heus jury's die te subjectief kijken....maar die zijn veruit in de minderheid.
Ja...je kunt ze een keer tegenkomen.
Als je beter weet...wind je dan niet zo op...en laat het gaan... Je hebt er alleen jezelf mee ala je je er zo druk over maakt....en niemand anders...
En als je dat niet kunt...als je je blijft opwinden...ga dan springen...want dan is een jurysport niks voor je....

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:05

qua leeftijd is ze er echt nog niet uit he?
hier was ze 15, dan is ze 16...

maar verder vind ik het eigenlijk not done om haar naam op het internet te gaan gooien Knipoog . ok ze is een verwend nest met een grote mond, maar dit hoeft ook niet. je weet immers niet wat er allemaal op het internet zit he Knipoog