sibbe schreef:iemand al meer nieuws dat ze mogen beginnen !!!!!!
Nope, nog niks gehoord.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sibbe schreef:iemand al meer nieuws dat ze mogen beginnen !!!!!!
VValar schreef:sibbe schreef:iemand al meer nieuws dat ze mogen beginnen !!!!!!
Nope, nog niks gehoord.
geef de hoop maar weer op denk ik karina1977 schreef:hmmm dan ben ik waarschijnlijk 1001 reservegeef de hoop maar weer op denk ik
balen hoor had het echt nodig.
Kuch, dat is voor mij anderhalf uur, als alles mee zit, laten we maar een jaartje wachten dan hoor. oosterhoff schreef:Ik ga als alles mee zit de dcursus volgen in leusden
heey
classeygurl schreef:Ik heb gister mijn eerste cursusdag gehad in Ermelo

zoveel inschrijvingen dat is echt niet normaal

VValar schreef:Ben ook wel benieuwd naar de eerste cursusdag van sommige mensen. Moesten er al gelijk paarden meegenomen worden?
hesterv schreef:Hey ik kom een beetje laat binnenvallen. Maar ik heb me ook al aangemeld, voor Instructeursopleiding 2. Ik heb als voorkeursplaats Giekerk opgegeven en reserve Gorredijk (beide Friesland).
Ik meende dat het in November van start ging? Heb ook nog geen deelname lijst binnen.
Verder nog mensen uit Friesland? (Ik moet zo eigenlijk nog 13 pagina's bijlezen)
Eerst keer was ik net geen L1, 2e keer had ik geen geld, wel een paard, 3e keer had ik wel een paard, geen geld en dit jaar heb ik paarden zat, het geld, aanmeldingsformulier.. maar goed dan worden we zwanger..
. Denk als ik het nu uit ga stellen dat ik er straks weer geen geschikt paard voor heb. Venetia schreef:De cursussen die begonnen zijn zijn niveau 3 en 4, dat betekent gelijk paarden mee, maar voor niveau 2 hoef je niet de eerste keer je paard mee!