Had ik een banaan mee moeten nemen???
Als je er ook was in Wanroij: ik was degene die zei: :En dan nu weer terug naar de Bixie."
Ik had ook een opzetje voor het actiecommité: Naast elke Bixie een Dixie. (dat krijg je van dat theeleuten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miep1979 schreef:_Tamara schreef:M'n moeder en Maggie vonden het heel leuk!
Wie waren dat??????
Maggie had een rode blouse/overhemd aan, wat ouder, grijs haar en fenja zat daar rechts(voor ons links) naast
Daarnaast zat inge weer. miep1979 schreef:Ja als je IL jury bent net zoals ik was het best een soort van zonde van je tijd

)
Hoop mensen met vragen of praktijkervaring. raket schreef:Ik heb geen banaan gezien in Wanroij.![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik een banaan mee moeten nemen???
Als je er ook was in Wanroij: ik was degene die zei: :En dan nu weer terug naar de Bixie."
Ik had ook een opzetje voor het actiecommité: Naast elke Bixie een Dixie. (dat krijg je van dat theeleuten.![]()
![]()
![]()
gek he ik was in Ermelo.

ik ook Barb heb hem thuis pas op

Was bij ons ook echt lekker weer! 
We hadden kladpapier genoeg

.

En dus ook waar aan gewerkt moet gaan worden.
raket schreef:Ik vond er weinig diepgang in zitten en dat kwam mede door het wisselende niveau en een aantal gefrustreerde moeders die de resultaten van hun kroost tegen vonden vallen.
gelukkig bleef de discussie: ik rijd met een haflinger dus ik krijg te weinig punten me nog op het nippertje bespaard.
Het enige intressante was het bekijken van de proeven.
gomir schreef:Nieuwe proeven gaan pas per 1 oktober in![]()
Ik vond het juist wel goed te doen en het wordt zowel voor de jury's als voor kinderen en ouders/begeleiders een stuk duidelijker waar de punten vandaan komenEn dus ook waar aan gewerkt moet gaan worden.