Lusitana schreef:De leuke details over mezelf zijn om te laten zien dat ik in elk geval weet hoe dravers eruit zien, wat ik uit de leuke details over jezelf en je paarden niet kan opmaken.
Nou, mijn idee is meer dat jij met die leuke details de aandacht probeert af te leiden van waar het nu daadwerkelijk om gaat. Feit is dat jij nog steeds niet met voorbeelden van ruiters met dravers in de dressuursport aan kan komen. En dat is het enige waar jij jezelf en jou visie over dravers geloofwaardig mee kan maken.
Bovendien vind ik het niet nodig anderen te (proberen) te imponeren met niet ter zake doende weetentswaardigheidjes over mijzelf en mijn paarden, want ik haal gewoon feiten aan.
Lusitana schreef:Je staat op mijn negeerlijst
Nogal gemakkelijk niet; als iemand het niet met je eens is dan negeer je die maar??? Niet echt een volwassen manier van discussieren.
Lusitana schreef:Mijn argumentatie is al diverse malen genoemd en dat is dat een draver, net als elk ander paard, in principe geschikt is om de oefeningen uit te voeren die in de dressuursport worden gevraagd omdat het geen grove exterieurfouten, noch handicaps heeft.
Ja, maar ik en een paar anderen met mij vinden jou argumentatie te zwak en niet met feiten onderbouwd, waardoor wij bij onze mening blijven. Wij geven jou de gelegenheid om alsnog met geloofwaardigere feiten aan te komen en jij valt alleen maar in herhaling en probeert ons alleen maar te vervelen met kwisjes, weddenschapjes en leuke details over jezelf. Dat komt niet alleen heel onvolwassen over, maar ik vind het ook erg respectloos tegenover degenen die ook deelnemen aan deze discussie en wel hun best doen om hun argumenten zo goed mogelijk te onderbouwen.
Lusitana schreef:Niemand durft het kwisje aan?
al plaats je 100 foto's, pas als je ze in beweging (met name in draf en galop) ziet pik je direct de dravers er tussenuit. Ik dacht dat we de discussie over exterieur nu wel gehad hebben; exterieuren kunnen wezenlenlijk van elkaar verschillen, maar het gaat er ook om hoe een paard zijn lichaam gebruikt.
ruitje schreef:en ik denk dat meerdere draver-eigenaren met verbazing dit topic zitten te volgen
Waarom melden de draverruiters die met hun dravers aan dressuurwedstrijden deelnemen zich dan niet??? Als hun ons nou eens van hun klasseringen op de hoogte zouden stellen... Dat zou nog eens een zinvolle bijdrage aan deze discussie zijn!
Alane schreef:en hiermee probeer je je gelijk te halen???
Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Ik vind een quiz zonder de juiste antwoorden erg vervelend en heb geen zin/tijd om een 500 pagina's tellend huiskamer topic door te spitten.
Heb je al wat voorbeelden gevonden waar o.a. Jasmijn naar vroeg? Ik ben er serieus benieuwd naar.
), en daarbij zou ik dravers zeker niet bij voorbaat uitsluiten.
Hoewel ik het verwende nest zo´n nobel paard niet zou gunnen...