Nieuwe jurycursussen, wie gaat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re: Nieuwe jurycursussen, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:25

bambi76 schreef:
Goh als ik dit dan lees maak ik best kans... Tong uitsteken

Je ziet hoe elke imbeciel in de tweede kamer terecht kan komen, dus bij de juryleden-opleiding geraken moet ook lukken ! ....... Tong uitsteken

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:30

CGJ12 schreef:
bambi76 schreef:
Goh als ik dit dan lees maak ik best kans... Tong uitsteken

Je ziet hoe elke imbeciel in de tweede kamer terecht kan komen, dus bij de juryleden-opleiding geraken moet ook lukken ! ....... Tong uitsteken

Dan wordt ik zeker lijsttrekker Tong uitsteken

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:40

bambi76 schreef:

Lijst Bambi76 ......... Zij zijn groot en ik is klein!

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:44

CGJ12 schreef:
bambi76 schreef:

Lijst Bambi76 ......... Zij zijn groot en ik is klein!

Ja klinkt goed toch... Knipoog Haha!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:04

Fitzroy schreef:
Hmmm ... dat waag ik toch te betwijfelen. Het is allebei bij dezelfde afdeling (opleidingen) ondergebracht.
Ik weet dat de aanmeldingsformulieren best streng gecontroleerd worden op de eisen.
Heb je op een maand na op het moment van inschrijven niet 2 jaar je bevoegdheid bv. dan word je er al uitgeknikkerd.

jaja...vorig jaar nog meegemaakt, ik kwam 2 weken tekort voor mijn toelatingseis, en dat was op de inschrijfdatum. Tegen de tijd dat de cursus zou beginnen zat ik er overheen..
Dit jaar maar weer aangemeld.

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:11

judithh schreef:
Dit jaar maar weer aangemeld.

Je kunt een charme-offensief proberen!
Doe ik ook Knipoog

(snif...Veenkoloniën....)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:42

tja wie weet....ik zal het eens overwegen Haha!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:53

Hebben jullie enig idee wat er gaat gebeuren als je niet aan de voorwaarden voldoet in de ogen van de KNHS, krijg je hierover dan bericht?

Ik heb nl Z2 gestart in een zwart verleden bij de NPC nog. Alleen staat dit dus niet meer in de standaarddossiers van de KNHS heb ik me laten vertellen, dat hebben ze niet over-geinformatiseerd?!? Dus, grote kans dat ze gaan zeggen dat ik niet aan de criteria voldoe, terwijl dat wel het geval is... krijg ik dan wel nog de kans adhv mijn protocollen ofzo het tegendeel te bewijzen?

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:08

Sansje schreef:
Dus, grote kans dat ze gaan zeggen dat ik niet aan de criteria voldoe, terwijl dat wel het geval is... krijg ik dan wel nog de kans adhv mijn protocollen ofzo het tegendeel te bewijzen?

Voordat je vrijwillig in het beklaagdenbankje gaat zitten... zou je niet even bellen over je gegevens en het gelijk uitleggen?

*** voegt, denkend aan het behoud van haar imago, met zichtbare wroeging toe... ***

Mééstal tref ik best een aardig iemand aan de telefoon

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:11

Sansje schreef:
Ik heb nl Z2 gestart in een zwart verleden bij de NPC nog. Alleen staat dit dus niet meer in de standaarddossiers van de KNHS heb ik me laten vertellen, dat hebben ze niet over-geinformatiseerd?!? Dus, grote kans dat ze gaan zeggen dat ik niet aan de criteria voldoe, terwijl dat wel het geval is... krijg ik dan wel nog de kans adhv mijn protocollen ofzo het tegendeel te bewijzen?

....... Dan ben je gewoon te oud....... Tong uitsteken

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:21

uhhh.... of ik was toen te jong... hihi ben net 21. Heb al eens geprobeerd te communiceren met het KNHS hierover. Aan de telefoon konden ze me niet verder helpen, ze wisten niet wat ze met mijn vraag aan moesten. Ik heb dus toen maar een email gestuurd waarop zij mij antwoordden:

Naar aanleiding van uw email van 10 augustus jl., verzoek ik u om uw adresgegevens aan mij door te geven.
Nadat ik deze gegevens ontvangen heb kan ik u bijschrijven op de verzendlijst voor onze cursusbrochure.

en dan vriendelijke groeten blabla, dus daarna weer een mail gestuurd met dezelfde vraag, maar nooit meer een reactie op gehad. Uiteindelijk heb ik dus maar op goed geluk dat ding ingestuurd, maar kan altijd nog de KNHS een tweede kans geven en morgen nog even een keer bellen.. kijken of het werkt.

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 06:58

Sansje schreef:
Heb al eens geprobeerd te communiceren met het KNHS hierover. Aan de telefoon konden ze me niet verder helpen, ze wisten niet wat ze met mijn vraag aan moesten.

Ja, maar wel áárdig he? Ik had ook niks gezegd over het antwoord... Haha! Haha! Haha!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:44

Sansje schreef:
Hebben jullie enig idee wat er gaat gebeuren als je niet aan de voorwaarden voldoet in de ogen van de KNHS, krijg je hierover dan bericht?

Heb je nog startcoupons uit die periode?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 11:45

Ik kan bijna al mijn punten nog bewijzen denk ik.. a.d.h.v startcoupons.

Ach ik voldoe niet aan mn 2 jaar jureren, wacht het wel af. Grote kans dat ik er zo uitgegooid wordt. Haha!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:27

Suzanne F. schreef:
Ik kan bijna al mijn punten nog bewijzen denk ik.. a.d.h.v startcoupons.

Ach ik voldoe niet aan mn 2 jaar jureren, wacht het wel af. Grote kans dat ik er zo uitgegooid wordt. Haha!

Niet geschoten altijd mis. Ik voldoe wel aan alle eisen (voor IL), maar heb niet op hoger niveau gepresteerd dan de gevraagde eis, heb geen ORUN cursus gedaan en ook al geen 'vriendjes' in het regiobestuur. Dus ik ben bang dat ik ook dit jaar niet uitgekozen zal worden.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:28

toch maf he, en veenigingen maar klagen dat er geen jury's te krijgen zijn (vooral M en Z)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:46

Haha, ja ik heb nog wel protocollen liggen en startcoupons uit die tijd waar mijn winstpunten op staan, dus dan ga ik het daar maar mee proberen.

Vandaag weer KNHS gebeld, ze waren weer erg aardig, maar konden me nog steeds geen antwoord geven op mijn vraag. Daar hadden ze geen idee van en geen ervaring mee.

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:23

Ik kreeg wél antwoord! Een enorme lachstuip!

,,Jouw werk lijkt me niet echt een voordeel om geselecteerd te worden voor de jurycursus!'' Zij zijn groot en ik is klein!
Toen ik met een Haha! vroeg of wij echt een soort van 'natuurlijke vijanden' waren, vond hij dat een mooie, passende omschrijving....

Tot zover Kataklopje & Sjors en de Rebellenclub..... Ach gut

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:28

Je kunt het natuurlijk met de insteek "if you can't beat 'em, join'em" aanvragen? Haha!

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:43

Toch dat charme offensief he?
'Beat them' lijkt me de makkelijkere weg Haha!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:32

zo dan... nou dan ben ik wel benieuwd wat voor werk jij dan verzet om natuurlijke vijanden te worden met de KNHS... of heb ik gewoon niet opgelet?

Ik word er af en toe zo moe van dat ze me niet kunnen helpen. Ik wil weten of het goed gaat komen ja of nee...

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:38

Sansje schreef:
zo dan... nou dan ben ik wel benieuwd wat voor werk jij dan verzet om natuurlijke vijanden te worden met de KNHS... of heb ik gewoon niet opgelet?

Bij nader inzien is het denk ik toch gewoon iets genetisch Haha!

Sansje schreef:
Ik word er af en toe zo moe van dat ze me niet kunnen helpen. Ik wil weten of het goed gaat komen ja of nee...

Misschien ben ik wat rigoreus van type, maar ik zou m'n staatjes-choenendoos achter in de auto zetten en er op de stoep staan. Als je die cursus écht wilt, en je wilt gewoon écht weten waar je aan toe bent....

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:47

Morgen is er nog een dag Hippiade, maak je er direct een dagje uit van Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:47

kataklopje schreef:
Misschien ben ik wat rigoreus van type, maar ik zou m'n staatjes-choenendoos achter in de auto zetten en er op de stoep staan. Als je die cursus écht wilt, en je wilt gewoon écht weten waar je aan toe bent....

Best een moeilijk woord hè ? Zelfs mét streepje.... Haha!

Morgen is er een fijne dag voor. Alle belangrijke mensen goed gemutst en strak in pak.... Knipoog

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:50

CGJ12 schreef:
kataklopje schreef:
staatjes-choenendoos ten waar je aan toe bent....

Best een moeilijk woord hè ? Zelfs mét streepje.... Haha!

Da krijg je als je een crsus tienvingrig-typn doet en je mist een vingr...