bambi76 schreef:Goh als ik dit dan lees maak ik best kans...
Je ziet hoe elke imbeciel in de tweede kamer terecht kan komen, dus bij de juryleden-opleiding geraken moet ook lukken ! .......
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
bambi76 schreef:Goh als ik dit dan lees maak ik best kans...
CGJ12 schreef:bambi76 schreef:Goh als ik dit dan lees maak ik best kans...
Je ziet hoe elke imbeciel in de tweede kamer terecht kan komen, dus bij de juryleden-opleiding geraken moet ook lukken ! .......
bambi76 schreef:Dan wordt ik zeker lijsttrekker
CGJ12 schreef:bambi76 schreef:Dan wordt ik zeker lijsttrekker
Lijst Bambi76 .........
Fitzroy schreef:Hmmm ... dat waag ik toch te betwijfelen. Het is allebei bij dezelfde afdeling (opleidingen) ondergebracht.
Ik weet dat de aanmeldingsformulieren best streng gecontroleerd worden op de eisen.
Heb je op een maand na op het moment van inschrijven niet 2 jaar je bevoegdheid bv. dan word je er al uitgeknikkerd.
judithh schreef:Dit jaar maar weer aangemeld.
Sansje schreef:Dus, grote kans dat ze gaan zeggen dat ik niet aan de criteria voldoe, terwijl dat wel het geval is... krijg ik dan wel nog de kans adhv mijn protocollen ofzo het tegendeel te bewijzen?
Sansje schreef:Ik heb nl Z2 gestart in een zwart verleden bij de NPC nog. Alleen staat dit dus niet meer in de standaarddossiers van de KNHS heb ik me laten vertellen, dat hebben ze niet over-geinformatiseerd?!? Dus, grote kans dat ze gaan zeggen dat ik niet aan de criteria voldoe, terwijl dat wel het geval is... krijg ik dan wel nog de kans adhv mijn protocollen ofzo het tegendeel te bewijzen?
Sansje schreef:Heb al eens geprobeerd te communiceren met het KNHS hierover. Aan de telefoon konden ze me niet verder helpen, ze wisten niet wat ze met mijn vraag aan moesten.
Sansje schreef:Hebben jullie enig idee wat er gaat gebeuren als je niet aan de voorwaarden voldoet in de ogen van de KNHS, krijg je hierover dan bericht?
Ik heb nl Z2 gestart in een zwart verleden bij de NPC nog. Alleen staat dit dus niet meer in de standaarddossiers van de KNHS heb ik me laten vertellen, dat hebben ze niet over-geinformatiseerd?!? Dus, grote kans dat ze gaan zeggen dat ik niet aan de criteria voldoe, terwijl dat wel het geval is... krijg ik dan wel nog de kans adhv mijn protocollen ofzo het tegendeel te bewijzen?
Suzanne F. schreef:Ik kan bijna al mijn punten nog bewijzen denk ik.. a.d.h.v startcoupons.
Ach ik voldoe niet aan mn 2 jaar jureren, wacht het wel af. Grote kans dat ik er zo uitgegooid wordt.
vroeg of wij echt een soort van 'natuurlijke vijanden' waren, vond hij dat een mooie, passende omschrijving....
Sansje schreef:zo dan... nou dan ben ik wel benieuwd wat voor werk jij dan verzet om natuurlijke vijanden te worden met de KNHS... of heb ik gewoon niet opgelet?
Sansje schreef:Ik word er af en toe zo moe van dat ze me niet kunnen helpen. Ik wil weten of het goed gaat komen ja of nee...
kataklopje schreef:Misschien ben ik wat rigoreus van type, maar ik zou m'n staatjes-choenendoos achter in de auto zetten en er op de stoep staan. Als je die cursus écht wilt, en je wilt gewoon écht weten waar je aan toe bent....

CGJ12 schreef:kataklopje schreef:staatjes-choenendoos ten waar je aan toe bent....
Best een moeilijk woord hè ? Zelfs mét streepje....![]()