Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caatje87 schreef:@Nikie1995: Nu sta ik nog in Amersfoort, maar eind deze maand ga ik naar Lozeman toe.
Tendance: Ik zou even contact opnemen met de KNHS er is vast wel iets te regelen.
is ook het paard op de foto ) Nikie leeft al even niet meer en heb nu een prachtige schimmel om te rijden, genaamd Thunder! Leuke en gezellige stal en zijn goed voor de paarden! Nikie1995 schreef:Caatje87 schreef:@Nikie1995: Nu sta ik nog in Amersfoort, maar eind deze maand ga ik naar Lozeman toe.
Tendance: Ik zou even contact opnemen met de KNHS er is vast wel iets te regelen.
Ah leuk! daar heb ik ook een jaartje gestaan met mijn toenmalige paard Nikie (vandaar mijn bokt-naamis ook het paard op de foto ) Nikie leeft al even niet meer en heb nu een prachtige schimmel om te rijden, genaamd Thunder! Leuke en gezellige stal en zijn goed voor de paarden!

caro29 schreef:Ik jureer in drenthe, Groningen, Friesland en Overijssel. Haal makkelijk de 30x per jaar en zeg ook wel eens nee. Dit jaar ga ik ook weer zelf starten dus dat wordt beter plannen. Voorjaar en zomers jureer ik veel. In de winter minder. Ik heb ondertussen wat vaste wedstrijden. Daarnaast jureer ik ook springen en komt er eventingstijl in januari bij. Er is in mijn ogen genoeg te jureren.
leuk gesprek gehad in Ermelo en toegelaten. Ben heel erg benieuwd wat we van de live events kunnen verwachten en ook wat daarna nog komen gaat.