kleinvosje schreef:Sannnn schreef:Jammer kleinvosje dat je niet naar Bunschoten gaat. Maar snap het wel. Zelf heb ik al al L gesprongen, dus die wp in het L springen is geen probleem. Vind springen juist het leukste, wil later ook gaag door in springen.
Ja, ik heb er echt wel serieus over gedacht om allround te doen, had ook Bunschoten al ingevuld als eerste keus, maar toch niet gedaan. Om eerder genoemde redenen. Ik heb Bunschoten wel als tweede keus hoor, als het dan mogelijk is dat ik alleen de dressuur kan doen. Maar aangezien ik heel snel heb teruggestuurd, zal Leusden wel lukken denk ik!
Clubgenootje heeft Bunschoten als 1e keuze met erbij gezet alleen dressuur en Leusden 2e keuze. Want er stond in de brochure dat je alleen bij hetgeen waar dressuur achter stond geen allround examen kon doen. Dus ik neem aan dat je dan in bv. Bunschoten dressuur en allround examen kan doen. Want je moet als allrounder dan ook de dressuur mensen les geven met springen, tenminste dat is wat ik begrepen heb van vriendin die het al gedaan heeft.
Wel jammer dat je naar Leusden gaat, had me gezellig geleken!
Met dressuur moet je tijdens de les wel wat springen maar met examen niet volgens mij. Met allround wel.
Als een paard echt niet nageeflijk te rijden is vind ik het opzich wel logisch dat deze niet goed gekeurd wordt. Als er een idioot rond loopt ga ik daar ook niet op. Hoef niet weer een ongeluk kan net eindelijk weer fatsoenlijk rijden.
Ik heb gehoord dat mijn springinstructeur op club de examens afneemt. Maar wie de cursus geeft weet ik niet, zou me niet verbazen als het wel een bekende wel is, maar dat ik het niet weet.

:p