Billy schreef:Omdat mensen ook naar zichzelf moeten kijken. Ze springen als een bok op de haverkist in hun verontwaardiging, zonder ff na te denken en zich af te vragen wat er nou echt bedoeld wordt. Jury;'s zitten er niet om te pesten, maar om je te helpen jezelf te verbeteren. Als je dan elk commentaar wat je niet aanstaat van tafel veegt met "stomme jury" vraag ik me af wat je op het wedstrijdterrein te zoeken hebt...
Uiteraard, maar daar is half Bokt op de rest van het forum ook al mee bezig
De meeste opmerkingen hier vind ik trouwens niet van dien aard dat er een jury mee in discrediet wordt gebracht. Als mensen als een bok op de haverkist springen om niks weet je als lezer meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, waardoor ik het jammer vind dat dit dan ook nog eens vijf keer gepost moet worden in een topic waar je toch komische anekdotes hoopt aan te treffen.
Bovendien snap ik echt niet dat er mensen zijn die 'paard staat niet vierkant' geen misplaatst commentaar vinden in de B, dus waarom je eigen onkunde etaleren door daar een andere gebruiker over in de mond te gaan hangen?
Om dan toch nog een sprankje leuks toe te voegen met deze post (is er weer echt iets ontopic te lezen, tenminste
). Vorige week moest mijn paard plassen tijdens de proeven, maar hij wilde niet. Voor proef twee had de jury hem nog aangemoedigd te gaan wateren
, maar dit werkte averechts. Toen na de tweede proef de sluizen dan eindelijk opengingen, stonden we pal naast de auto van jury één. Die lette even niet meer op de proef die hij beoordeelde en riep: "Dat moest hij zonet ook al! Dat zag ik aan z`n moeilijke blik!" Geen rare uitspraak misschien, maar ik vond hem (hangend boven een kreunende & plassende ruin) wel aardig