Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NormanxRuby schreef:Op mijn protocol stond er een keer dat mn pony te dik was. Belachelijk, hij is een Fjord. Wat verwachten ze wel van em. Een magere worst?
tinkerXXlufX schreef:ik vrijdag tyron helemaal gewassen, hij was spier wit, zaterdag nog na gekeken of hij wit was, nog wat witter gemaakt
heb ik de proef gereden, zegt de jury dat ik hem had moeten wassen....
ik daarna nog gekeken, echt wit was hij!
ik had 166 punten, en bij mij in de ring was er maar 1 met een winstpunt van 184....
tja... misschien had ze der dag niet....
jury schreef:tinkerXXlufX schreef:ik vrijdag tyron helemaal gewassen, hij was spier wit, zaterdag nog na gekeken of hij wit was, nog wat witter gemaakt
ik had 166 punten, en bij mij in de ring was er maar 1 met een winstpunt van 184....
Ik begrijp hem niet, wassen in relatie wel of geen winst halen?
Weining winst uitdelen op een dag betekent mijn dag niet hebben?
En ik maar denken dat het er aan lag dat er zo slecht gereden werd en ik daarom zat te balen omdat ik zo graag die winstpunten geef als het even kan.
jury schreef:tinkerXXlufX schreef:ik vrijdag tyron helemaal gewassen, hij was spier wit, zaterdag nog na gekeken of hij wit was, nog wat witter gemaakt
Ik begrijp hem niet, wassen in relatie wel of geen winst halen?
Weining winst uitdelen op een dag betekent mijn dag niet hebben?
En ik maar denken dat het er aan lag dat er zo slecht gereden werd en ik daarom zat te balen omdat ik zo graag die winstpunten geef als het even kan.
Karoliefje_ schreef:'Niet versnellen maar verruimen' en een 5 en een 4.
Had bij de andere proef een 8 op middendraf
Gracezellaa schreef:Ik reed laatst een wedstrijd en toen las mn moeder perongelijk verkeerd voor. Nou ja, ik boos, maar gewoon verder rijden. En gewoon -2 zoals dat hoord.
2 proeven later werd er weer verkeerd gereden, meisje ook boos. Jury komt uit de auto stappen en praat even, meisje mag op bepaalt punt weer verder rijden en rijd 200 punten. geen aftrek ofzo...
Tsja, hoezo eerlijk jureren?
Gracezellaa schreef:Ik reed laatst een wedstrijd en toen las mn moeder perongelijk verkeerd voor. Nou ja, ik boos, maar gewoon verder rijden. En gewoon -2 zoals dat hoord.
2 proeven later werd er weer verkeerd gereden, meisje ook boos. Jury komt uit de auto stappen en praat even, meisje mag op bepaalt punt weer verder rijden en rijd 200 punten. geen aftrek ofzo...
Tsja, hoezo eerlijk jureren?
Aranel schreef:Karoliefje_ schreef:'Niet versnellen maar verruimen' en een 5 en een 4.
Had bij de andere proef een 8 op middendraf
Dit had ik ook! Bij een proef die door 2 jury's beoordeeld werd, de ene jury een 5 voor de middendraf, 'tactfout', bij de ander een 7 zonder commentaar
Joto schreef:Boos worden op iemand die je voorleest moet je nooit doen natuurlijk, mij gebeurde het ook wel eens, en dan lach ik er om, want tis me eigen domme schuld.. Als t meisje nou een nette proef had, kon de jury daar niet om heen?
kinuh schreef:Ik reed m'n eerste keer L2 maar er was bij 1 jury niet doorgegeven dat ik L2 zou rijden (ipv van L1, want dat was nog niet zeker).
We krijgen seintje om te beginnen en minj voorlezer begint met lezen.
Ondertussen ben ik bij onderdeel 5 en draaf ik langs de jury waatbij hij zegt: 'waar ben jij mee bezig?'
Ik schrok me helemaal rot, het ging niet lekker nee maar zó slecht
Bleek het dus dat hij bedoelde met welke proef ik bezig wasHij dacht dat ik L1 reed
![]()
Gelukkig toch nog een 2e plaats met winst