Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Butterflys schreef:De theorie voor de ORUN cursus hoe ziet dat er uit zijn dat boeken of is dat stencil materiaal?? Vind het zo jammer dat ze zoiets niet kenbaar maken, dan kan ik alvast vooruit leren zegmaar.
guccio schreef:Hoe vaak moet je een combinatie meenemen naar niveau 2 zonder eigen rijden?
Ik wil graag de cursus gaan doen maar beschik niet over een paard of winstpunten. Niveau 2 is voor mij dus de 'makkelijkste' optie op dit moment. Wel is het zo'n 3 kwartier rijden bij mij vandaan dus ben benieuwd hoe vaak ik dat stuk met trailer zou moeten rijden.
orienta schreef:Ik wil ook graag B-L jury cursus gaan doen maar volgens mij kom je er niet echt tussen als je M rijd of valt dat wel mee? wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Butterflys schreef:De theorie voor de ORUN cursus hoe ziet dat er uit zijn dat boeken of is dat stencil materiaal?? Vind het zo jammer dat ze zoiets niet kenbaar maken, dan kan ik alvast vooruit leren zegmaar.
Tessabuddy schreef:Hallo allemaal,
Dinsdag 6 september wil ik het lesgeven-herexamen gaat doen in Ermelo. In eerste instantie zou mijn zusje mee met haar D pony. Deze heeft 2 weken geleden een ongeval gehad, en moet hier langere tijd van revalideren. (Gebroken hoefbeen)
Nu heeft mijn zusje oko nog een C pony, deze mag niet mee van het KNHS.
Heeft iemand zin/tijd om mee te gaan als herexamencombinatie op dinsdag 6 september in Ermelo?
Groeten Tessa