Jury's die haflingers maar niets vinden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krak

Re: Jury's die haflingers maar niets vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:37

er is ook al antwoord op die pb Knipoog

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 15:06

Wat zijn jullie toch een stomme poedersuiker mensen met je stomme rot hoofden en je moet gewoon dat topic op slot doen met dat ge K U T van jullie Verward

bitchy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:07

De mensen die met haflingers rijden, die wel punten rijden! die hooor je niet..
maar de ruiters die met de haflinger geen goeie punten rijden die hoor je meteen klagen Koe

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:08

Stravero schreef:
Wat zijn jullie toch een stomme poedersuiker mensen met je stomme rot hoofden en je moet gewoon dat topic op slot doen met dat ge K U T van jullie Verward

Wwwwooooeeeeiiiii!!

Als dat nog geen OW wordt weet ik het ook niet meer! haha!

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:11

[quote="Stravero"]Wat zijn jullie toch een stomme poedersuiker mensen met je stomme rot hoofden en je moet gewoon dat topic op slot doen met dat ge K U T van jullie Verward[quote]
proficiat. dit zegt veel over jezelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:12

hihi...welke toeren haal jij uit om dit topic dicht te krijgen?

ook dit kan gewoon verplaatst naar de mesthoop worden en je topic open blijven Haha!

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:14

of ts kan gewoon naar de mesthoop verplaatst worden en het topic kan openblijven zodat er verder een deftige, beleefde, volwassen discussie kan beginnen Knipoog
sorry maar als dit geen ow oplevert... dan ben ik voor niets nog zo beleefd geweest Gestoord

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:35

Stravero schreef:

*proest* wat een niveau zeg! Wow!

*staande ovatie voor het op volwassen wijze oplossen van een discussie*

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:37

Wenk, hoe kom je erop, poedersuikermensen ROFL nog nooit gehoord maar lig er wel strike van ROFL

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:40

Poedersuikermensen is gewoon sensuur voor k*tmensen ofzo... Dat typte Stravero zelf...

Zo zie je maar weer, het ware niveau komt altijd boven drijven...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:42

Die Stravero.... arm kind.... *proest*

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:44

ik had al een voorgevoel idd dat ze haar post ging veranderen. daarmee heb ik het ook op deze manier gequote Knipoog maar bij Maanling staat het toch wel gewoon letterlijk in haar quote?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:45

Ja Nogal he... Eerst die stomme jury's die haar altijd benadelen en dan nog die stomme mensen van Bokt die haar niet geloven en niet direct ophemelen... Toch rot als je niet de reacties krijgt waar je op hoopte, dan is het voor sommige mensen toch best lastig om daar netjes op te reageren... Ach ja, zegt meer over Stravero dan wie ook...

Nee hoor krak. Als jij k u t aan elkaar typt maakt Bokt er automatisch poedersuiker van...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:48

Als je al 2x slecht gereden hebt bij die jury zou je dan niet willen weten waar jullie aan moeten werken volgens die jury? Misschien is net iets wat niet helemaal goed gaat, iets wat die jury heel erg belangrijk vind. En dan zie je dat al gauw terug in de punten omdat de jury misschien vind dat het plaatje daardoor verpest wordt. Maar volgens mij sta je niet echt open voor kritiek e.d., dus denk dat dat hem niet word.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:50

krak schreef:
ik had al een voorgevoel idd dat ze haar post ging veranderen. daarmee heb ik het ook op deze manier gequote Knipoog maar bij Maanling staat het toch wel gewoon letterlijk in haar quote?

Krak dat komt waarschijnlijk omdat jij boktsensuur hebt aanstaan, en ik heb het uitstaan. Daarom zie ik gewoon de getypte woorden en jij ziet 'poedersuiker' of 'banketstaaf' ofzo.

Je kunt het uitzetten in je gebruikerspaneel.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:53

volgens mijn weten heb ik geen sencuur opstaan want ik zie nog gewoon de poedersuiker staan

ik dacht ff dat WenK een typisch Nederlands creatief taalmomentje had Nagelbijten / Gniffelen sorry maar van tijds is jullie taalgebruik echt om van in u broek te doen ROFL

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:55

Haha wil soms best creatief zijn, maar nu valt het mee.. Knipoog

En ach, dat hebben wij met het Belgisch he... Knipoog (poepen is in het NL iets heeeel anders dan in het BE)

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:12

das een feit ROFL als ge hier zegt dat ge ff gaat poepen, dan zegt ge dat best niet in het bijzijn van de pastoor of de tante nonnekes ROFL

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:48

Moderatoropmerking:
Ik snap jullie reacties, maar alsjeblieft, ga er niet op in. Jullie kunnen er zeker van zijn dat er gepaste maatregelen volgen. Knipoog

RianUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:01

Het is een blijft helaas een jurysport, denk dat je er verder niet veel mee kan.
Probeer zelf de sportiefste te blijven en door te gaan als je weet dat het super gaat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:10

Als jij gewoon een goede en nette proef rijd dan moet het gewoon niet uitmaken of de jury je nu wel of niet mag, omdat je met een haflinger start.

En nee heb geen haflinger, maar wel een fjord. En nog wel eentje die af en toe zijn lolbroek aantrekt en dan kan je maar beter zitten en gewoon lachen. Clown Tong uitsteken En volgende keer beter.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:15

nouja zeg TS,doe ff normaal.

een haflingerruiter klaagt dat de jury niet van haflinger houdt,een schimmelrijder klaagt dat de jury niet van schimmels houdt.......

gewoon een goede proef neerzetten en niet gaan miepen over de juryleden.
er zijn rotte appels bij,maar zoals je ziet zijn die er ook onder de ruiters/amazones

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:20

En anders moet je gewoon ter plekke bij de jury gaan klagen en niet achteraf. Dus even na de proeven op de jury afstappen. Als je trouwens achteraf ga klagen heb je nergens meer recht op.

En vraag dan gelijk wat je fout heb gedaan. Misschien kan je er nog iets van leren en gebruiken voor de volgende proeven. Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:25

inderdaad.
achteraf gaan zeuren is wel lekker makkelijk(jamaar de jury houdt niet van ... )

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 17:41

In eerste instantie had ik nog een beetje medelijden met de TS. Zo`n jong ding die oa volwassen mensen, waaronder zelfs collegajuryleden over zich heen kreeg . Al dan niet terecht, alhoewel ik persoonlijk vind dat we als official best wel een beetje rekening met de leeftijd van zo`n juffertje mogen houden. Per slot van rekening weten we ook dat je zelf het vak als jury kiest, en op voorhand weet dat je het ook nooit goed zal doen. Daarbij ben je als jury dus altijd een hoge boom, en wie niet tegen de hitte kan, moet niet bij het vuur gaan zitten... Maar na de scheldpartij van vanmiddag hoop ik dat de TS ooit het lef heeft om dit op een wedstrijd bij de desbetreffende jury te doen. Dan hoop ik ook werkelijk dat ze ook zo`n grote mond heeft als ze voor de tuchtcommissie van de KNHS moet verschijnen. Die nemen dit soort dingen namelijk wél héél serieus. Als ze namelijk geen opvoeding kan krijgen door haar ouders, en geen normen en waarden mee kan krijgen, ligt er maar een taak voor iemand anders open.
Gemiste kans TS..