ik verwacht wel verslag van jullie hoor.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat wordt dus zo echt moeite doen om wakker te blijven voor ons
het eerste deel van de dag werd eigenlijk de lesstof besproken en gelukkig was er wel een beetje ruimte voor onderlinge discussie etc.
wel ontzettend gelachen._Tamara schreef:M'n moeder en Maggie vonden het heel leuk!
Barb schreef:haha micky! idd een die-hard FPFer
Zie ik jou ook in Ermelo zaterdag???
nee dus.... Ik zit over 2 weken in Westerbork.
miep1979 schreef:Sorry gaat geen belletje rinkelen hier
loes-freke schreef:dus als je teveel fouten heb mag je geen jury zijn, begrijp ik dat goed?
raket schreef:Ik vond er weinig diepgang in zitten en dat kwam mede door het wisselende niveau en een aantal gefrustreerde moeders die de resultaten van hun kroost tegen vonden vallen.
gelukkig bleef de discussie: ik rijd met een haflinger dus ik krijg te weinig punten me nog op het nippertje bespaard.
Het enige intressante was het bekijken van de proeven.
daniella74 schreef:raket schreef:Ik vond er weinig diepgang in zitten en dat kwam mede door het wisselende niveau en een aantal gefrustreerde moeders die de resultaten van hun kroost tegen vonden vallen.
gelukkig bleef de discussie: ik rijd met een haflinger dus ik krijg te weinig punten me nog op het nippertje bespaard.
Het enige intressante was het bekijken van de proeven.
Ik was overigens in Wanroij.
Ik leen mij niet zo goed voor dat soort discussies en waar kwamen die gefrustreerde moeders dan weer vandaan?