Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilja000 schreef:En toen was het topic dood...
Zijn er onder ons ook instructrices die zich voorbereiden op de zitcompetitie? Bij mij beginnen de kids uit zichzelf om zitles te vragen *grijns*
, dus ben bang dat ik nu het pispaaltje van die vrouw denk ik
open ogen etc. daar eerst alles uitgelegt wat ze dan moesten doen, waar ze heen moesten, en stil moesten staan. daarna eerst een eind verder gelopen totdat we weer onderaan de berg aankwamen, dus huppa de eerste naar boven, pony werd ietsjes gek, toen ie boven alleen stond, dus snel de volgende erachter aan, en de 3e, toen moesten ze weer naar beneden komen, '
. maja zij dus rijden, eerst aan de longe, en los sturen, maar alles wat ik ooit tegen die 2 vriendinnetjes had gezegt wist zij nog, (dus dat was wel makkelijk) maar ook meteen goed lichtrijden, goede balans en ritme, echt meteen al. dus op gegeven moment maar los laten rijden, en in draf laten sturen enzo ging echt super goed. zelfs waneer ze op het verkeerde been zat ging ze automatisch 1x doorzitten en ging ze weer verder met lichtrijden 

Wat een luxeprobleem! 

Ilja000 schreef:En toen was het topic dood...
Zijn er onder ons ook instructrices die zich voorbereiden op de zitcompetitie? Bij mij beginnen de kids uit zichzelf om zitles te vragen *grijns*

ik heb ondertussen allerlei chocolaatjes gehad en tekeningen
, kon er eigenlijk best wel om lachen, maar alles is gelukkig goed gegaan. ik moest die morgen alweer invallen voor de andere instructrice dus heb eerst de paarden allemaal even tam gemaakt, dat ze die middag er niet even tussendoor zouden piepen
, Kan wel zeggen dat ik t die morgen zeer koud heb gehad, was op gegeven moment blij dat ik even met een groepje het bos in kon zodat ik kon lopen en mijn tenen kon opwarmen

maar ik hou liever de longe lessen.