Fitzroy schreef:
Ook over dat naar het toilet gaan, vind ik zo vreemd nog niet. Je bent al gauw zo'n 5 minuten weg en het is dan niet eerlijk tegenover andere ruiters met kijkerige paarden als deze combinatie wel royaal de tijd krijgt om daar te wennen.
Een paar rondjes in de bak mag trouwens altijd (tenzij je er omheen kunt rijden bij M/Z )
deze combinatie mocht dus helemaal geen rondje door de bak, wat inderdaad wel normaal is. En dat deze ruiter niet 5 minuten de tijd krijgt snapt iedereen wel denk ik, alleen laat hem dan niet eerst de ring betreden op het moment dat het zijn tijd is om te starten, wacht even met plassen of doe dat voor dat je in dat hokje gaat zitten, of geef even na afloop van de voorgaande proef een seintje naar de ringmeester dat de volgende combinatie even in de inrijring blijft.
Maar zoals ik later hoorde was dit juylid al de hele dag zo bezig, voortdurend naar de wc gaan, mischien had ze wel blaasontsteking.....en ik denk dat iedereen die dat wel eens gehad heeft weet hoe irritant en naar dat is! Of mischien was het gewoon een z**kw**f